🍪²

66 12 17
                                    

Tünaydııın!! Hadi hep beraber hikayeyi yayalım 👀

🌿

Yaşlı Keonhee kurabiye adamı yakalamak için var gücüyle koşuyormuş ama nafile.

Kurabiye Woong önde, Yaşlı Keonhee arkada bir çiftliğe dalıvermişler.

O sırada otlamakta olan İnek Seoho Kurabiye Woong'u fark eder ve şöyle der;

'Ne kadar güzel bir kurabiye adam, onu yakalayıp yemeliyim'

Son süratle koşan Kurabiye Hwangwoong hemen cevap verir.

"Koş bakalım, koşabildiğin kadar hızlı koş. Bir yaşlı adam beni yakalayamadı sen de yakalayamayacaksın. Çünkü ben Kurabiye Woong'um"

Bir süre daha koşmaya devam ederken bu sefer de yemek arayan Tavuk Xion ile karşılaşırlar ve bunun üzerine;

'Tam ağzıma layık bir kurabiye adam seni yakalayacağım! '

"Koş bakalım, koşabildiğin kadar hızlı koş. Bir yaşlı adam ve bir inek beni yakalayamadı, sen de yakalayamayaksın!"

Yol gittikçe azalıyor ve yolun sonunda bir nehir görünüyormuş.

Kurabiye adam birden durmuş.

Aniden karşısında kurnaz bir tilki belirmiş ve şöyle demiş;

'Benim adım Tilki Ravn, istersen seni karşıya geçirebilirim. İyi bir yüzücüyümdür.'

Kurabiye Woong bir anlık durmuş ve düşünmüş.

Arkasından koşanlara bakmış ve teklifi kabul etmiş.

Daha sonra Tilki Ravn'ın sırtına zıplamış ve yola koyulmuşlar.

Arkalarından gelen Yaşlı Keonhee, İnek Seoho ve Tavuk Xion bakakalmış ve pes etmişler.

Kurabiye Woong ve Tilki Ravn nehir üzerinde yol almaya devam ediyorlarmış. Fakat nehir derinleşiyor ve tilkinin sırtı suya giriyormuş.

"Tilki kardeş, gövdeni biraz yukarı kaldır ıslanıyorum."

'İstersen kafama çık kurabiyecik, orası daha yüksek '

Kurabiye Woong tilkinin kafasına doğru ilerlemiş ve oraya oturmuş.

Ama su sanki daha da derinleşiyormuş.

Tilki Ravn kafasını suya batırıp batırıp çıkarıyormuş.

'Islanacağından korkuyorum istersen burnuma çık orası daha güvenli '

Kurabiye Woong bu sefer de tilkinin burnuna çıkmış.

Tam karaya ulaştıklarında Tilki Ravn planını devreye sokmuş ve Kurabiye Woong'u havaya fırlatmış ve ağzını kocaman açmış.

Kurabiye Woong çok şaşırmış ve ne olduğunu anlamaya çalışırken aşağı doğru inecek ve Tilki Ravn onu yutacakmış.

Ama öyle olmamış, yukarı fırladığı sırada üstlerinde uçmakta olan bir Karga Leedo, Kurabiye Woong'u ağzıyla yakalamış.

Kurabiye Woong merakla sorumuş;

"Kargalar kurabiye yer mi?"

'Yer'

Karga Leedo cevap vermek için ağzını aralayınca Kurabiye Woong da yere düşüvermiş.

Özgürlüğün verdiği heyecanla tekrar koşmaya başladı Kurabiye Woong.

Eğer bir gün yolda geçen bir kurabiye adam görürseniz sakın onu yakalamaya çalışmayın.

"Çünkü ben Kurabiye Woong'um"

ve SON

ve SON

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Gingerbread Man√ | Oneus Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin