Part 3

444 15 5
                                    

△Jackson POV

-Flashback-

Aku nmpk Young Ji berjalan keluar dri kelas . And of course . Aku memang tengah risau sangat risau :"/ menyesal aku buat macam tu . Aku pun terus mengekori Young Ji . Yg membuat aku hampir menangis sekarang ialah aku terdengar Young Ji berkata

"Jackson yg buat ? Unexpected . Know what . Wang Jackson i started to hate you . " dengar nada yg terkejut dan sedih . Yg paling aku tak suka , perkataan Hate you yg keluar dari mulut Young Ji . Why ?! Because i've crush on her since dia pindah masuk sekolah ni 2 tahun lepas lagi . Kemarin hari yg aku tunggu² smpai tapi hari ni aku sia² kan that change . i hate myself ! so much !

Aku pun balik ke kelas dengan muka yg sedih a.k.a muka 80 sen ni . Lalu aku nmpk Young Ji masuk ke kelas terus nenuju ke tmpt duduk nya . Aku pun buat² tak tahu . Waktu rehat , aku melihat Young Ji meletakkan ke-dua² tgan ke atas meja lalu membaringkan kepala nya . Tinggal aku dan dia saja yg berada di dlm kelas ini aku terus memeluk nya dari belakang lalu berkata " Sorry and I..I...I like you ". [......]

Mesti lah perkara tadi takkan berlaku . Such a bad idea . HaHa . Korang ingat lelaki gentleman ni akan buat macam tu ke ? Haha . Nonsense ! Back to reality , aku memang ada mengambil gmbar Young Ji tapi dengan aku sekali di sebelah nya . HaHa . Nice One Wang Jackson . Ingat aku ni lembat ke . I'm Top 10 student . HoHo . Tapi di kedudukan terakhir XD ! Got Me ?!

△Young Ji POV

HoH . Jam masih pukul 6.50a.m ?! Sekejap betul aku ingatkan class dah start . Boring . Bila aku membelokan kepala aku cuma beberapa inci dengan JACKSON ?! Dia buat apa kat sini . Sekolah of coshh ! Tapi kenapa kat sebelah aku ? Bukan tmpt dia kat belakang ke ? Lena betul dia tidur .

Bila dilihat kan muka Jackson . WOW . This is the real Morning Angel . >//< . Sebenarnya sejak masuk Sekolah ni aku memang suka kat Jackson dan suka aku bukan bermakna aku Jatuh Love kat dia . Tapi malang nya dia ni memang suka bulli orang ke ? Aksi usik Aku je kat kelas . Disebabkan tu lah aku jadi Hater ._. . But now , i think this is power of love ? (A/N : Hahahahahaha . Darn it ! xD Make me feel gonna muntah -0- .) OMG !!

△Jackson POV

Sebenar nya aku pun dah nak terlena sebab tengok Young Ji tidur . Alang² aku pun join lah sekali ! ^-^ Bila aku bangun muka aku bbrpa inci dengan muka Young Ji . What with that face ? She was like OMG ?

Never seen this handsome face before ? " Done starring ? "

---------------------------------------------

Thanks for reading ! Ada tak sesiapa yg terkena troll tadi ?XD . Vote/Comment/Share/Follow and NO Copy² ! Thank You ^-^

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 25, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

You Are Mine . ( Jackson GOT7 )Where stories live. Discover now