Part 2

292 12 1
                                    

△Young Ji POV

As always aku lah orang pertama kat kelas a.k.a smpai awal . Jam masih pukul 6.30 a.m class start pukul 7.30 a.m . HoH . Disebabkan bangun awal sangat . amekau (ambil kau) Feeling sleepy . Bored . Baik aku tidur je .

△No one POV

Jackson . Orang kedua yg awal hadir terus masuk kelas lalu ternampak Young Ji yg terlelap di depan meja tempat duduknya yg terletak di sebelah tingkap ( A/N : Faham ke idok ? Lidah saya pun berbelit baca ayat tu . HoHo .)

△Jackson POV

Haishh . Ingat ni hostel ke hotel buat mcm katil sendiri .Dah lah tak ajak aku . Whatever la . Aku pun lalu dari tempat duduk Young Ji . Letak bag . Blah . Blah .Blah . But then , i realize something . Something that make my heart start to race fast ( A/N : Cehh ayat . btw betul ke ayat tu ? who care . Back to the story .) You know how its like . Dup . Dup . Dup .

Snap . snap . HiHi . Nice pic . letak sebagai wallpaper . /blush/ . Memang tak betul . Kejap . alang² ada change . [.......]

△Young Ji POV

"hahahahah " "hihihihiihi" what with ‘HaHi?' " Tengok lah muka dia tu , memang kelakar .hahahahahah " Muka ?! aku pun tengok muka di tingkap . Well , Tingkap kan serupa dgn cermin .okay ! blah .. blah .. Nak explained lagi mcm² hal lah . Bila aku mendpti muka aku penuh dgn contengan ?! siapa punya kerja lah ni .

△Jackson POV

"Hahhahahahahha" aku ketawa . Sebenarnya aku tak berniat nak buat mcm tu . Muka dia still cute . HeHe . Tapi :\ yg sedih nya aku nmpak tangisan di dlm mata Young Ji . Mianhae . Jinja .

△Young Ji POV

Entah knapa aku berasa hendak menangis mendengar gelak-ketawa especially Jackson . Dont know why ? I thought he is a ... u know . gentleman and now ? :"| Lalu aku pun berjalan keluar utk ke tandas . Of coshh utk mcuci muka .

Lepas mcuci muka , aku TER dengar conver ( conversation ) pelajar perempuan di dlm tandas . Mesti lah . Gossip ." Kau tahu tak siapa yg conteng muka si Young Ji tu ? aku nmpak Jackson oppa yg buat . hahahaha . " pompuan yg satu lgi mnyapok " Hahahha ..memang kelakar . Betul ke oppa yg buat ? i thought oppa is kind . still .hahaha "

Aku keluar dari tandas lalu berkata "Jackson yg buat ? Unexpected . Know what ? Wang Jackson i started to hate you . " dengan nada yg sedih .

---------------------------------------------

Part 2 . Done ^-^ Vote/Comment/Share/Follow . Thank You for reading .

You Are Mine . ( Jackson GOT7 )Where stories live. Discover now