bab 6

22 9 8
                                    

keesokan harinya,✨

"Erisya mommy datang " jerit salah sorang dari rakan blok Erisya..

skip

"Ain nah ni gambaq duit syiling
tuu" kata Erisya kepada Ain

Ain pun mengucapkan " terima kasih Erisya " Erisya hanya memberikan senyuman yang manis terhadap Ain..

boleh cair oo hati seorang lelaki ...eyh kau jangan nak memandai sangat eyh aku tampar kau nantiy..okeyh ii..leq aa saya main ii jaa..

selepas beberapa minit mereka berborak ..rakan rakannya yang lain pun datang ..

Rai pun berkata " weiyh ni ka yang semalam kita bincang tu " Erisya pun berkata " yup "






jam 3:00 petang

"weiyh korang memandangkan kita dah selesai homework jom kita sambung buat projek kita tu"...kata Atiqah kepada tiga orang rakannya...

"haa jom " kata mereka bertiga serentak sambil tersenyum girang ...

sepanjang mereka buat..macam ii aksi yg mereka lakukan ...ada yang meniarap ,ada yang terlentang akibat keletihan dan ada yang makan...hahahah

throwback

"Ain macam mana yang kamu bagitau haritu" ..tanya Rai kepada Ain

Ain yang seperti kebingungan saat itu terus memandang pelik kepada Rai..saya bagitau apa ?
tanya Ain kembali...

yang pasai persembahan tu....

oo....yang tentang persembahan tuu...jawab Ain..

nak tak kalau kita campur ii bahasa ..kata Erisya dengan penuh kesungguhan..

tu aaarhh memandangkan kita semua ni berani bercakap kat depan orang ramai..kata Atiqah pula..

Rai pula menyampuk  ..macam mana kalau kita berlakon ..

semua mengangguk setuju dgn cadangan rai...

selepas beberapa jam mereka berbincang ..akhirnya mengantuk jua ..mereka pun bersurai ke katil sendiri...

mesti korang rasa pendek sangatkan maaf laa ...nantiy saya update  lagii..mungkin lambat sikit kot sebab peperiksaan dah nk dekat...

tapi sebenarnya dah nak tamat dah cerita serius ni ..lagi 2 bab jaa koyt...apa ii pun selamat membaca ya semua..

SERIUS !!!Where stories live. Discover now