Bana söz ver

338 27 28
                                    

bakugou :

son hissettiğim her yerime işleyen soğuktu ölmüş müydüm umarım ölmüşüm'dür

bunlar olmak zorunda mıydı kirishima benim yüzümden komaya girmişti , arkadaşlarım ve hocalarım benim yüzümden ölmüştü peki ben niye yaşıyordum ?

bir ışık geldi gözüme o anda içimden şu geçti kahretsin gene ölmemiştim doktor bana baktı

artık biraz sakin olman gerek anlıyorum çok zor şeyler yaşamışsınız ve üstüne birde bu olay gelince bünyen bir yerden sonra dayanamıyor ama eğer böyle devam edeceksen odadan çıkmaman için kapıya güvenlik koyup odadan çıkmanızı yasaklamam gerekir . (doktor)

(yazar tepkisi : doktorcuğum çocuğun aşkı komada sen niye böyle yapıyon ya bak valla gebertirler seni haberin olsun bak uyarmadı deme )

peki ama ben gene de onu görmek için çıkmanın bir yolunu bulurum . (bakugou)

serumunuz tamamen bittikten sonra istediğiniz kadar görebilirsiniz ama şu an lütfen bir yere gitmeyin . (doktor)

tamam . (bakugou )

30 dk içinde bitmiş olur sonra hemşire çıkartmaya gelir bizde son kez kontrol yaparız ve sonra istediğiniz kadar arkadaşınızın yanında durabilirsiniz . (doktor)

doktor tam çıkarken bir hemşire girdi odaya

4. kattaki oda 360 taki hasta yine iç kanama geçiriyor ! (hemşire)

tamam geliyorum hemen amilyata alın . (doktor)

tamam . (hemşire)

4. kat mı 360 numara mı bu hayır - hayır bu kirishima'ydı onun oda numarasıydı yanına gitmek istiyorum ama gidersem de bir daha yanına gidemezdim kendimi zar zor tutuyordum gitmemek için .

30 dk sonra serum bitti ve bende hemen kirishima'nın hangi amilyathane de olduğnu öğrendiğim gibi oraya koştum yaklaşık 2 - 3 saat sonra çıktı ve onu odasına çıkardılar camdan onu izledim niyeyse ona dediğim her şeyden pişmandım o benim için o kadar uğraşmıştı ama ben ona hep kötü davranmıştım bir anda omzumda bir el hissettim kafamı çevirdiğimde doktor oradaydı

istersen 5 - 10 dk içeri girebilirsin (doktor)

c-cidden mi (bakugou)

evet hemşireler seni hazırlasın (doktor)

teşekkürler (bakugou)

hemşireler beni hazırladı bende kiri nin yanına girdim

seni özlüyorum bunu bildiğne eminim ama sana söyliycem şu ana kadar seni sadece peşimde dolanıp arkadaş olmak isteyen biri olarak görmüştüm ama bu olaylar olduğundan beri sana karşı farklı şeyler hissediyorum yani... aşk gibi kiri ben senden hoşlanıyorum sende benden hoşlanıyorsun çok iyi biliyorum lütfen bana söz ver hiçbir yere gitmeyeceksin ve uyanacaksın .

o anda bir aletten biiiiiip diye ses gelmeye başladı ve düz çizgi göründü doktor beni kenara çekti ve ona şok verdi 5-6 dk böyle geçti ama hiçbir şey değişmedi doktor hemşireye döndü

ölüm saati 17:45

hayır hayır kiri hayır (baku)

beyfendi durun (hemşire 2 )

çek lan ellerini siktiğmin piçi (baku)

bırak çocuğu (doktor)

peki efendim (hemişire 2)

hemen ona koştum bedenine sarıldım ve ağlamaya başladım

hani beni bırakmayacaktın hani söz vermiştin ha ha şimdi noldu sende gittin yapa yalnız kaldım tek başıma madem ben s-se-sen-seni bir daha göremiycem o zaman bunu şu an yapmam gerek.

AniÇekimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin