Kışın dondurucu soğuğunda sokakta kimseyi göremezsiniz. Ancak bu sefer sokakta yürüyen iki kadın vardı. "Bu yılki hediyesini görünce aklını kaçıracak Bella." dedi sağdaki. "Sen bir de benimkini gör."
***
Sophia hiç uyuyamamıştı. Yatağında dönüp duruyordu. Kalkıp aşağıya indi. Fısıltılar duyuyordu. "Anne, Sally Teyze?" Bella ve Sally Sophia'yı görünce sustular. "Günaydın tatlım. Mary ve Harry uykucularını uyandırabilir misin? Yarın büyük gün."
Evrensel büyücülük okulu Sky Ertesi gün yani 12 Şubat tarihinde açılıyordu.
Sophia üst kata çıkıp ikizlerin odasına girdi. Pencereyi açıp "Günaydın millet! Biraz daha uyursanız okul alışverişine geç kalıcağız!"dedi. Mary gözünü ovuşturdu. Uykulu bir sesle "Günaydın büyücü. Doğum günün kutlu olsun." Harry uyanmıştı "Leydi Sophia, masanın üzerindeki hediyeyi açma zahmetinde bulunur musunuz lütfen?" Sophia çalışma masasının üstünde duran mavi keseyi aldı ve açtı. Bir sürü fosişo jetonu. "Denemek için sabırsızlanıyorum." Sophia koluyla masayı temizledi. Masaya 3 defa vurup fısıldadı "Fosişo" ardından masada oluşan iki delikten birine jetonu attı. Diğerinede elini soktu. Biraz bekledikten sonra elini çıkardı. Parmaklarının arasından boncuklar dökülüyordu. Mary atıldı "Ne yani bir avuç boncuk mu çıktı?" "Hayır Mary, bunlar gümüş boynuz göz yaşları." dedi boncuğun içindeki gümüş çizgiyi göstererek. "Ah, tabi sen büyü kitapları okumayı sevmiyorsun. Bunu derste öğrenirsin." Harry'ye hediye için teşekkür etmeyi unutmuştu. Gidip Harry'e sarıldı. "Sen dünyanın en gıcık ama en tatlı kuzenisin Harry."
HADİ SİZİNLE YENİ BİR DÜNYAYA DAHA ADIM ATALIM.
FOSİŞO: BİR OYUNDUR. OYUNCU DÜZ BİR ZEMİNE 3 KEZ VURUR VE AÇILAN BİR DELİĞE JETONU ATAR. DİĞER DELİĞE DE OYUNCUYA VERİLEN HEDİYEYİ ALMAK İÇİN BİR PORTAL OLARAK DÜŞÜNÜN.