„Já tu jsem kvůli pašování a ublížení na zdravý..." „Wow takže rváč hmm tak tady si na to dej bacha nikdy nevíš kdy tě tu někdo podřízne nebo zbije" řekl Kiri. „Neděs ho tak je tu první den když si tu neudělá nepřátele bude to v pohodě." A drcl do mě. „Já jsem tu za zavraždění pěti lidí." Řekl Deku. „Počkej to jako vážně?"„Ne jen jsem s nima hrál šachy a prohrál jsem tak jsem se naštval. Co jsi čekal jasný že jsem doopravdy zabil lidi" „Promiň!" „Kiri ty by jsi se taky mohl svěřit když si tady říkáme tak "vážné" informace." „Fajn... takže moc od toho pašování taky nemám. Ale já obchodoval s lidmi orgány i drogy." „Oh zajímavé" vážně má být s dvěma takovými psychopaty na pokoji vždyť mě zabijou já tu umřu. „Nějaký bledý snad se nebojíš ne" řekl Deku se smíchem. „Já já se nikdy nebojím a ne vůbec ne někoho jak jste vy." „Koukám máš kuráž to se tady zdejším klukům bude líbit." „Jak to myslíš?" „Deku nech ho bejt. Pojď ukážu ti to tady líp." „Dobře " řekl jsem nadšeně. Odešli jsme z pokoje a šli na večeři. „Takže na jak dlouho tu budeš?" „Rok a půl" „To je docela ještě v pohodě" „Snad to uteče." „Já tu budu asi už na vždy" opřel se zádama o zeď a čekali jsme ve frontě na jídlo. „Oh tady jsi kotě." Otočil jsem se ke dveřím a tam stal ten blonďatý kluk co na mě mluvil když jsem přijel. „hej na tebe mluvím." „Vy dva se znáte?" Řekl Kiri. „Ne jen mě od příjezdu obtěžuje" „Ohh takže tak to je. Hmmm jako chápu máš prdel dost hezkou tak to chápu." „co?" „Být tebou se držím od něj dál. Ale když by jsi se ho chtěl držet máš tu celkem vyhráno. Všichni se ho boji a mají z něj respekt." „A jak se jmenuje." „Jmenuji si Bakugou!" Ucítil jsem opřenou ruku vedle své hlavy. „Dej tu ruku prosím pryč." Řekl jsem a sklopil pohled. „Ale nedostupný. Takové mám nejradši" „Bakugou..." koukl na něj Kiri a Bakugou dal pryč ruku a odešel. „Jak jsi to udělal?" „Bakugou je hajzl ale taky je to člověk a má city a dělá chyby a je o jedné jeho chybě vím kdyby se ji někdo dozvěděl zůstal by tu ještě dýl" já jen se koukl do země a vzal si tác a šli jsme si sednout s Kirim ke stolu kde nikdo nebyl. „Čus jste odešli a mě nechali v pokoji to není hezký" „Hej ty zmrde! Jdi od toho nováčka!" Zařval Bakugou na snad celé vězení. „Nebo co? Vyhulíš mě tu" „Že tu říkáš zrovna ty. Ahh Bakugou ahh. Na to jsi už zapomněl" „To nic stráže neudělají?" Řekl jsem potichu Kirimu. „Ty dva se tak nesnáší že je nejde zastavit o to aby se nehádali a uklidnili se." „a proč se tak nesnáší." „Mají mezi souboj souboj ale oba to už nebaví a chtějí to oba ukončit ale ani jeden to nechce vzdát jako první." „Jaký souboj" „Notak nedělej že nevíš o co jde jsi ve vězení zde je každý sám bez holky jen kluci... co čekáš že si tu budeme všichni povídat a smívat se na sebe?" „Takže oni jako soutěží v tom... mmm" „Jo" „Hej ty novej jak ti mám říkat?" „mmm Denki" „Fajn Denki kdyžtak víš kde bydlím můžeš se stavit." A hodil ušklebek na mě. „A to je jako tady někdo nesoudí že jsou gayové." „Fajn vím jsi tu nový. Ale to tu budeš cely rok a půl bez toho aby jsi si udělal dobře nebo tobě někdo tohle je vězení tady se nemáme za co soudit. Ty dva spolu spali a všichni to vědí. Od té doby se nesnáší a soutěží kdo se vyspí s více. Očividně jsi jejich nový cíl. Ale o tebe je očividně ten boj jiný nejde jin tě jen ojet ale opravdu tě chtějí." Kiri se zvedl vzal tác do jedné ruky a položil mi ruku na rameno." „Ještě to bude zábava"
ČTEŠ
Můj drsný vězeň (kamisero)
Fantasia„Kurva dostal jsem se sem kvůli tobě!" „Koho to zajímá měl sis dávat větší pozor!" „Idiote nesnáším tě!" „Já tebe" Koukli jsme na sebe „Miluji tě" „Já tebe Kaminari"