-Dorka, már legalább 15 perce várjuk a "barátaidat".-rajzoltam macskakörmöket a levegőbe, majd folytattam mondatomat.-Nem kéne esetleg rájuk írni?-Azt mondták itt lesznek, de a kedvedért.-forgatta meg smaragdzöld íriszét, s telefonját előkapva, kezdte el nyomkodni annak a kijelzőjét.-És most várhatunk újra.
-Addig mesélj arról a titokzatos fiúról.-dobtam fel egy témát, mire barátnőm hangosan sóhajtott egyet, s áradozni kezdett szerelméről.
-Góg Imré-nek hívják, de Imi-nek becézzük.Gesztenyebarna haja van és a szeme színe sem különbözik sokkal tőle. Nemrég töltötte 21. születésnapját, de csak 2 évvel idősebb nálam, megnyugodhatsz mert nem megyek hozzá egy 70 éves tatához.{való életbe nem tudom hány éves, bocsi ha rosszul írtam :-) ~szerk.}-nézett rám egy kis mosoly kíséretében.-Ő is Gyulán lakik, de már egy pár hónapja egyedül él. Mármint úgy egyedül, hogy a szüleitől költözött el.-tette gyorsan hozzá.-Kedves, aranyos, romantikus de nem túl nyálas srác. Vicces, de tud komoly is lenni, ami ugye fontos egy kapcsolatban. Egyszóval pedig szeretem.
-Azt hiszem megérkezett a herceg.-húztam ajkamat egy féloldalas mosolyra, míg a barátnőm háta mögött közeledő alakokat figyeltem.
A lány 180 fokos fordulatot véve húzta össze szemét, hátha jobban lát.Rengetegszer mondtam már, hogy hordja a szemüvegét, de nem, ő nem hallgat rám, inkább vakoskodik.
Táskáját földre hajítva -szerencsére el kaptam, mert, ha nem tiszta víz lenne- futott a férfi felé ki karját kitárva, nevetve várta, hogy barátnőm neki csapódjon.
Mögöttük még egy pár, és 3 fiú álldogált.A szőke hajú az ifjú párt nézegette, míg a szemüveges barátnője kezét fogva magyarázott neki, mit a nő figyelmesen hallgatott, viszont a világos barna hajú, ki nagyon hasonlított az előzőre engem mért végig mogyoróbarna szemeivel.
Mély levegőt véve sétáltam feléjük, majd mikor eléjük értem megtorpantam.
-Sziasztok.-köszöntem rájuk félénken mosolyogva, közben közelebbről is végignéztem rajtuk.Elmennek, de egyik se az esetem...
-El is felejtettem.-csapott homlokára.-Sziasztok!-nevetett fel barátnőm, s a számomra többi ismeretlen személy követte példáját.
-Szia Dorka!-köszöntek neki vissza egyhangúan.
-Bemutatom nektek drága egyetlen barátnőmet, Lekly Mandulá-t!
-Hello!-szóltak hozzám.
-Na én mentem.-csapott fenekemre, mit egy szemforgatással díjaztam.-Ja amúgy...Hova terveztek menni?-húzta fel festett szemöldökét a lány.
-Hát mi úgy terveztük, hogy egyet piknikezünk, de leszakadt a hó, így lehet ezt halasztani kéne.-húzta el száját a pápaszemes.
-Na azt már nem!3 sőt majdnem 4 órát utaztunk vele-mutatott idegesen barátnőm felém, s csak egy kevesen múlott, hogy ki ne szúrja szememet.-csak azért, mert meghívtál minket egy rohadt piknikre, és még megtartani se vagy képes?
-Szivi, figyelj-kezdte nyugtatni barátnőjét Imre.-keresünk egy helyet, ahol nincs se hideg, se meleg.Így megfelel?-kérdezte a fiú, közben hátulról átölelte a lány derekát, közben pedig egy csókot nyomott nyakára.
Mázlista...
-Tubicáim, fáj a szívem megszakítani ezt a romcsi pillanatot, de menni kéne, mert, ha nem indulunk el mindenki ide fog fagyni.-mondta a szőke hajú fiú, majd megajándékozott egy pillantással.-Cservenák Csepel.-biccentett fejével felém.-Kezet ráznék veled, sőt még jól meg is ölelgetnélek, de attól tartok, ha ezeket mind véghez vinném egymáshoz fagynánk.-mosolygott rám önelégülten, mire hangosan felnevettem.
Jó estének nézünk elébe...
🐝🍯
Új rész juhé!☺️
Nem tudom, de lehet, hogy csak én örülök ennek ennyire.😆
Lehet ma még "össze dobok" egy részt, mert most azt ihlet úgy döntött meglátogat😅written by : hamvasrozsa💗☺️
BINABASA MO ANG
𝗦 𝗨 𝗡 𝗙 𝗟 𝗢 𝗪 𝗘 𝗥 𝗦 | ✍🏻
FanfictionMinden egy piknikkel kezdődött... 🐝🍯 ᴋᴇᴍᴘғ ᴢᴏᴢᴏ ғғ. 🐝🍯 ᴡʀɪᴛᴛᴇɴ ʙʏ : 𝗵𝗮𝗺𝘃𝗮𝘀𝗿𝗼𝘇𝘀𝗮