CAPITOLUL 13

416 35 11
                                    

Merg pe holurile facultății. Mi-e somn de mor. Am ajuns acasă la 3:56 și m-am trezit la 7. Am încercat sa îl trezesc și pe Nath dar mi-a zis ca îl doare capul și ca nu poate sa mearga la facultate.

Acum ca am terminat cursul de creație literara, la care a venit și Blue, uitându-se din nou foarte insistent la mine, pot merge în camera ca sa am grija de Nath. I-am zis lui Vanne sa abia grija de el pana vin înapoi, dar nici ea nu era în cea mai buna stare.

Se pare ca aseară a fost foarte fericita pentru noi de nu a plâns din cauza lui Neva. I-am zis ca o sa ii fac programare la un psiholog pentru ca el știe cum sa o ajute. A zis ca nu e nebuna, și ca nu va murii. Nu o mai înțeleg.

Îmi aud telefonul cum suna. Pe ecran apare numele "Blue". Ma întreb ce o vrea. Ii răspund.

-Alo?,zic eu

-Bună! Sunt Blue, zice ea

-Da, de ce m-ai sunat?,întreb eu

-Pai, am vrut sa te întreb dacă vrei sa mergem sa bem un suc, zice ea

-Scuze, dar Nath se simte rău si trebuie sa ajung la el, zic eu

-Ămm...Ce a pățit?, întreabă ea

-Am ieșit aseară în club si azi dimineață a zis ca nu se simte foarte bine, zic eu

-Oh...Atunci ieșim altădată? ,întreabă ea

-Posibil, zic eu

-Bine, pa, zice ea

-Pa, zic eu

Sincer sa fiu nu voiam sa ies cu Blue. Și dacă nu era Nath bolnav tot nu voiam sa ies cu ea. Ei sunt foarte diferiți. Nu știu ce m-a atras la Nath și nu m-a atras la Blue, dat fiind faptul ca sunt frați, dar sunt sigur ca am făcut cea mai buna alegere.

Bag cheia în broasca. Intru si îmi las ghiozdanul pe scaunul de la birou. Ma apropii de patul unde dormea Nath. Era singur în camera. Posibil Vanne a avut ceva de făcut, și nu o condamn pentru ca nu are nicio legătură cu Nath.

Îmi pun mana pe frunte lui. Ardea. Oftez. Încep sa il zgâlțâi încet pentru a-l trezi. Acesta deschide ochii încet uitându-se confuz la mine.

-Cat e ceasul?, întreabă el

-9:32, zic eu

-Încă ma doare capul îngrozitor, zice el

Ma duc la birou. Iau rucsacul de pe scaun si caut in el. Iau sticla de apa si pastilele și ma îndrept spre Nath.

-Ia asta, o sa iti fie mai bine, zic eu

Nath ia sticla de apa și pastila și o bea. Apoi se întinde din nou în pat.

-Pe tine cumde nu te doare capul?,întreabă el

-Eu n-am băut, zic eu

-De ce?,întreabă el ridicându-și o sprânceană

-Nu-mi place gustul de alcool, zic eu

-Dar gustul meu îți place?,zice rânjind

Nu pot sa cred ce gluma a făcut. Îl lovesc ușor în umăr și tac.

El ma ia în brate. Agh...Cum poate sa ma topească asaaaa. As vrea sa îl închid într-o camera, sa fiu sigur ca sta cu mine 24/7.

-Ești drăguț, zic eu

-Ups, am intrat într-un moment nepotrivit?, întreabă Vanne

-Chiar nu, zic eu

-Bine, m-aș fi simțit prost sa va stric momentul, zice ea

BrunetulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum