LUCA
Ador plimbările de seara. Eu și Nath obișnuiam sa ieșim în fiecare seara sa ne plimbam. Cred ca de asta ador asta.
Nu va puteți imagina cat de rău îmi pare ca l-am inselat pe Nath. Pe când eram noi împreună nu arata asa, tot drăguț era, dar acum e la un alt nivel. Fata și corpul ii sunt perfecte. Bine, și alta parte a corpului e perfecta, dar nu vreau sa intru în detalii.
Flashback
-Nath! Înțelege! Eu pe tine te iubesc! Nu știu ce a fost în capul meu, te rog crede-mă, zic eu plângând
-Dacă ma iubeai cu adevarat nu ma inselai la naiba,zice el
-Dar crede-mă, ea nu a însemnat nimic pentru mine! Tu ești tot ce am mai scump pe lume! Te rog, te implor, nu ma parasii, zic eu printre lacrimi
-Plângi degeaba. Nu te mai pot crede Luca! E a doua oara! Chestia asta știu ca se va repeta la infinit și tu tot o vei face pentru ca eu te-am iertat! Mai bine se termina totul acum! Oricum, mai bine,o sa treci repede peste asta. Poate te ajuta Molly, zice el și pleca
End flashback
Din ziua aia ma urăsc. Urăsc ca am petrecut o noapte cu acea fata. O urăsc pe ea ca a acceptat. Ma urăsc pe mine ca i-am propus.
De atunci urăsc totul. Dar pe el. Pe el îl ador. E persoana cea mai potrivita pentru mine, e persoana care ma completează.
Am încercat sa mai am si alte relații, dar nimeni nu îl poate înlocui. ȘTIU SIGUR CA SUNTEM SUFLETE PERECHE! SUNTEM SORTIȚI SA FIM ÎMPREUNĂ.
Relația lui cu acel pusti care nu se ridica nici măcar puțin la nivelul meu ma dezgusta. Știu ca e o relație de pansament, și ca in cel mai scurt timp posibil va fi din nou în bratele mele spunându-mi ca ma iubește cu cea mai dulce voce din lume, cum o făcea când eram împreună.
Merg în parcul în care obișnuiam sa mergem. De 2 ani, de când ne-am despărțit, vin în fiecare zi aici, sperând ca va venii la banca noastă.
Rămân surprins când îl vad, dar și dezamăgit pentru ca e cu acel băiat. A venit sa se despartă de el de fata cu mine?
NATH
Levi a insistat sa stam pe banca asta. Eu nu am vrut, e banca unde obișnuiam sa stau eu și Luca. Sper doar sa nu îl vad și sa îmi strice seara.
-Știam sa vei veni, ii aud vocea lui Luca
Nu pot sa cred. Asta îmi lipsea. Eu și Levi nu suntem în cel mai bun moment al relației noastre și chiar nu vreau sa ne certam mai tare.
Va întrebați de ce ne-am certat? Pai Vanne s-a întâlnit cu Cath după ședința de la psiholog. Iar ea i-a indrugat tot felul se chestii despre mine și ea. Nu înțeleg de ce nu vrea sa înțeleagă sa ma lase în pace. Levi a început sa tipe la mine, crezând ca încă vorbesc cu ea. Și da, tot eu sunt cel care nu are încredere.
-Cine ești?,întreabă Levi si se uita confuz la mine
-Ne-am mai întâlnit odată. Sunt iubitul lui Nath, zice si zâmbește
Nu pot sa cred. Ar trebui sa fie împreună cu Catherine. Chiar s-ar potrivi. Sunt atât de orgolioși amândoi.
-Nath e iubitul meu, Luca, zice Levi
-Oh..Vad ca îți aduci aminte numele meu. Ma simt flatat, sa știi, zice Luca si rade
-Ce vrei?, zic eu iritat de prezenta lui
CITEȘTI
Brunetul
FanfictionNu știu sa pun descrieri:) heh Cartea e inspirata din cartea Fangirl:) Mz lume,pwp:* 230520~160720