TOB-1 Kötü Haber

699 19 0
                                    

Alarm veya herhangi bir sesten uyanmak yerine kendi kendine uyanmak cidden çok iyi bir hismiş ve ben az önce bu kutsal hissi yaşadım. Kalkığım gibi tuvalete gidip aynaya baktım. O an şunu farkettim OHA AMK NEDEN HER KALKTIĞIMDA ÜSTÜMDEN TIR GEÇMİŞ GİBİ GÖRÜNÜYORUM !?! Kendimden korktum lan . Neyse direk yüzümü yıkayıp saçlarımı taradım . Nihayet artık tipim düzelmişti . Bende aç bir insan olarak direk mutfağa daldım .

Kendimi tanıtmayı unuttum . Ben Maya Solmaz 16 yaşındayım ve Nisanda 17ye giricem. Bugün cumartesi (YAŞASIN) ve ben şuan Amerika da (Montana-götüm donuyo lan bura çok soğuk) 2 yıldır teyzemle yaşıyorum annem babam var ama Amerika eğitim derken teyzemle yaşıyorum:Dd Yaz tatilinde olmamiza rağmen o kadar sıcak falan değil neyse buralarda pek arkadaşım yok çünkü kızların çoğu sürtük erkeklerse abaza . Neyse boşverelim bunları...

Tam yemeğe dalmıştım ki tatatam (!) zil çalar ve ben yemeğime acıklı bir bakış atarak dönüp kapıyı açarım . Kapıda teyzem vardı şaşırdım çünkü bu saatlerde işteydi -Tabi işte olcak saat 3 - Sen bi kes iç ses - Ok cnsı by .s.s . Teyzemin gözleri kızarmıştı ve telefonuyla konuşurken bana değişik bir bakış attı . Kesinlikle ağlamıştı - bravo yenimi anladın Tam ne olduğunu soracakkken teyzem kulağındaki telefonu bana verdi. " Alo " dedim teyzemin niye böyle olduğunu düşünürken."Alo Mayam nasılsın iyi misin ? " dedi annem . Sesi yorgun ve üzgün geliyordu. "İyiyim kraliçem sen nasılsın sesin iyi gelmiyor? " diye sordum ve dedikleri tam anlamıyla şoka uğrattı " Mayam anneannen vefat etmiş " Bunları duyduktan sonra göz yaşlarım sel gibi akmaya başladı. Anneannem çok delidolu bir kadındı ve onu çok severdik. Onun ruhu gençti birkere. Ben ona en büyük sırlarımı dertlerimi anlatırdım. "Mayam iyi misin cevap ver bana " dedi annem . Gözyaşlarımı koluma sildim ve anneme "İyiyim anne ben hemen İstanbula geliyorum sonra konuşuruz" diyerek telefonu kapattım . Teyzeme döndüm ve ona sarıldim ve teyzem "Maya biliyorum çok zor fakat güçlü olmalıyız. Şuan İstanbula gitmeliyiz. Direk bavulunu hazırla ve yanıma gel bilet bulalım "dedi ve bana baktı. Gözyaşlarımı koluma sildim teyzeme onayladığımı belirten bir kafa hareketi yaptıktan sonra direk Osaka koştum. Hala olayın şokundaydım.

Mavi bavulumu alarak içine ne varsa doldurdum ve bilet işleriyle uğraşan teyzemin yanına gittim.

Türküz Oğlum BizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin