Üniversiteye başlamadan 2 gün önce...
Jungkook: Anne her şeyimin tam olduğuna eminsin değil mi? Bir eksiklik falan olmasın lütfen.
Annesi : Eminim oğlum ben her şey ta-
Jungkook: Annee en sevdiğim tavşanlı yastığım yookk. Az daha unutuyordum o olmadan uyuyamam ki benn.
Annesi: Oğlum büyüdün artık 2 gün sonra üniversiteye başlıyorsun ne gerek varki. Karıya da mı o yastıkla gideceksin evlenince. (Annesi gay olduğunu bilmiyor)
Jungkook: Ölüme bile o yastığımla gideceğim anne.
Annesi: Sus bakayım doğru konuş. Hadi geç kalacağız bak. Baban dışarda bizi bekliyor çıkalım artık.
Jungkook: Tamamm çıkıyoruum.
Jungkook'un anlatımından...
Sonunda o gün gelmişti ve ben artık bir üniversite öğrencisi olacaktım. Heyecandan sürekli avuçlarımın içi terliyor bende sürekli pantolonuma silmekten çekinmiyordum. Seoul'e gidecektim. Seoul Üniversite'sinde okuyacaktım.
Çok geçmeden arabaya binmiştik ve babam beni havaalanına bırakmak üzere yola koyulmuştuk. Saat tam 21.30du. 22.15de ise uçağım vardı.
Havaalanına geldiğimizde ise önce ailemle vedalaşmıştım. Onlara çok bağlıydım. Annemi çok özleyecektim bunu biliyordum ama büyümüştüm ben artık kendi ayaklarımın üzerinde durabilirdim. Yani ben öyle düşünüyordum.
Onlara sımsıkı sarıldıktan sonra beni çok özlememeleri ve çok düşünmemelerini söylemiştim. Her ne kadar söylesemde şimdiden özlediklerini biliyordum çünkü ben onların tek oğullarıydım. Tekim diye şımarığın teki falan sanabilirlerdi beni ama asla öyle değildim. Ailem beni öyle yetiştirmemişti.
Ben bunları bir yandan düşünürken bir yandan da biletimi almıştım bile. Uçağa zamanında yetiştiğim içinse içimde nedensiz bir sevinç vardı. Yerim cam kenarıydı. Önce bavulumu kaldırdım,sonra yerime yerleştim ve uçağın 5 dakka sonra kalkacağına dair anos gelmişti.
Uçak kalktığında ise Seoul'e gidince hemen bir ev bulmam gerektiğini aklıma kazımıştım..
Selammm uzun bi aradan sonra yeni fic ile karşınızdayııııım.. Umarım buda Math Teacher kadar çok sevilir. Hepinizi kocaman öpüyorum. Yeni bölümü beklemede kalııınn<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my roommate || vkook
FanfictionBirbirlerinden farklı tamamen iki genç, aynı odayı paylaşsaydılar neler olurdu?