Vše probíhalo normálně, až tedy na výzvědy. Liam vše překousl a spustil:
„Nechci vás nějak přerušovat, ale nemohl by Oliver u nás přespat? Já vím, že se sotva znáte den al-“ nedokončil ani větu a ozval se pan Blake.
„Ovšem. Oliver zde může přespat… Podmínka však je, že nebudete provozovat sex a bude spát na zemi.“ to Liama zaskočilo. Jeho otec ho tak chrání? Nad touhle myšlenkou se jen pousměje a se smíchem v hlase opět spustí.
„Ovšem no, ale je zde problém. Nemohu ti to slíbit, co když na to omylem dojde a budeme to chtít oba?“ Liam s úsměvem sleduje rozčíleného pana Blakea. Rychle chytne Olivera za ruku a utečou do pokoje. Liam jen s prásknutím dveřmi slyšel svého otce, jak na něj křikl.
Zasměje se a podívá se na Olivera. Jeho tvář zdobí úšklebek, následovně ho políbí a zavře dveře.
Líbání je jemné, ale přesto naléhavé. Oliver začne couvat k posteli a Liam ho, bez přerušení polibku, následuje. Oba se svalí na postel a poprvé přeruší polibek.
„Musíme být potichu, nechceme přece, aby nás vyrušil tvůj otec.“ řekne Oliver a ušklíbne se. „To ale nezáleží jen na mě.“ jen co to Liam dořekne, znovu Olivera políbí.Po nějaké době se s polibky přesune na jeho krk a schválně mu udělá cucflek. Oliver mu svlékne tričko a Liam nezůstává pozadu. Po pár minutách už veškeré jejích oblečení leží rozházené někde po pokoji.
Líbají se a vzájemně o sebe třou rozkroky. Jakýkoliv sten, který vydají je ztracený v polibcích.Liam polibky zasypává Oliverovu hruď a jede stále víc a víc dolů až dorazí k jeho penisu, který bez váhání pohltí v ústech. Oliver si kouše ret, aby zabránil sténání a rukou vjede Liamovi do vlasů. Netrvá to dlouho a Oliver se mu udělá do pusy. Beze slova Liama otočí, aby ležel pod ním.
„Osuškám tě tak dobře, že na to v životě nezapomeneš.“ jak to dořekne pomalu do něj zasune jeden prst. Chvíli s ním pohybuje a pak přidá druhý, a nakonec i třetí. Jakmile ho má dostatečně připraveného vnikne do něj svým, už dost vzrušeným, penisem. Políbí ho zezadu na záda a postupně zvyšuje tempo přírazů, když už je blízko orgasmu na pár vteřin úplně zastaví, a následně udělá několik pomalých, prudkých přírazů. To stačí, aby oba dosáhli vrcholu.
Oliver z něj vystoupí a následovně se oba obléknou. Liam upřeně sleduje svého přítele a začervená se. Brunet se podívá na Liama a spustí:
„No, teď bychom se mohli podívat na film. Jaký navrhuješ?“ dojde k němu, spolu s ovladačem od televize.„Já bych navrhoval Thora. Ano, vím, že ty tohle nemáš rád. Ale zkus to aspoň. Taky jsem si myslel, že to bude špatný, ale můj názor změnil Thorův bratr.“
„Dobře, budu ti věřit.“ Oliver bez žádné emoce spustí televizi a nechá Liama pustit film.
ČTEŠ
Symphony of Life
Teen FictionByla to nešťastná náhoda. Mladý introvertní student, kterému se stala návštěva knihovny osudnou. Knihy z regálu se sesypaly na studenta, ale i na muže o tři roky staršího, který byl ve stejné části jako on. V jeden den se stali přáteli...