#12 -The Mortal Instruments

497 17 2
                                    

1. -E cumva momentul in care iti rupi camasa ca sa imi bandajezi ranile?

-Daca vroiai sa imi rup hainele de pe mine, trebuia doar sa spui.

2. Mersi Doamne ca varcolacii sunt aici sa ne salveze. Nu credeam ca o sa spun asta vreodata.

3. Tot ce ai auzit despre monstri, despre cosmaruri, legende spuse in jurul focului de tabara...toate povestiile sunt reale.

4. -Da-i drumul. Scoate capul pe ferestra daca simti nevoia.

-Sunt un varcolac, nu un Golden Retriever.

5. A iubi inseamna a distruge, a fi iubit inseamna a fi cel distrus.

6. Nu ma prefac. Te iubesc, si o sa te iubesc pana cand o sa mor. Iar daca exista o viata dupa asta, te voi iubi si atunci.

7. Te-ai indragostit deja de persoana gresita?

8. Nu imi spune. Ai o urgenta pentru un desen si ai nevoie de un model nud.

9. -In viitor, Clarissa, ar fi mai intelept sa mentionezi ca deja ai un barbat in pat, doar ca sa eviti astfel de situatii.

-L-ai invitat in pat?

-Ridicol, nu-i asa? Nu am fi avut niciodata totul stabilit.

10. Noi avem nevoie de tine. Eu am nevoie de tine.

---

Wohoo. TMI is here my lollipops :)

Deci...vreau sa incep cu: VA ADOOOOR!!! 1K cititori, wow. Chiar nu credeam ca o sa ajung macar la vreo 300 cititori, si acum...1008 cititori [acesta este numarul de cititori in momentul acesta, cand scriu]. Chiar nu pot sa imi exprim dragostea si respectul care il am pentru voi dragii mei.

Revenind. Imi pare rau ca unele replici chiar nu au logica, sunau mult mai bine in engleza :)) mai ales 8 si 9.

Love you guys. Bye, bye.

Replici din filmeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum