1. -Esti pedepsit! Fara TV! (Mama)
-TV'ul meu e stricat. (Scott)
-Atunci fara calculator. (M)
-Am nevoie de calculator pentru scoala. (S)
-Atunci...fara Stiles! (M)
-Ce? Fara Stiles?! (Stiles)
-Fara Stiles! (M)
2. Personal, sunt un fan al ignorari problemelor pana, evntual, dispar. (Stiles)
3. Daca mergi prin iad, continua sa mergi.
4. Daca o sa mori, o sa imi ies din minti. (Stiles)
5. Porneste masina sau o sa iti rup gatul...cu dinti. (Derek)
6. Mda, se numeste sa ai inima franta. Vreo 2 miliarde de cantece despre asta. (Stiles)
7. Sti ce mai suna amuzant? Sa ma injunghii cu furculita asta in fata. (Jackson)
8. Sunt doar 66 kg de piele pala si oase fragile, okay? Sarcasmul e singura mea arma. (Stiles)
9. -Stilinski! Jackson?
-Scuze, antrenorule, nu l-am vazut de ultima data cand l-am vazut.
-Oh, si cand a fost asta?
-Ultima data cand l-am vazut a fost cu siguranta ultima data cand l-am vazut.
10. -Esti ca si cea mai sexi fata pe care fiecare baiat o vrea. (Stiles)
-Sunt o fata sexi. (Scott)
-Esti cea mai sexi fata. (Stiles)
-Ce? (Issac)
-Sunt fata sexi. (Scott)
-Da, esti. (Issac)
11. De fapt, intodeauna nu am nici o idee ce fac. (Scott)
12. Scott, esti fratele meu. (Stiles)
13. Iti ador zambetul. (Scott->Allison)
14. Ultima data cand a fost frig si am alergat dezbracat, am pierdut un testicul (Antrenorul)
15. Hei Lidia! Arati...ca si cum m-ai ignora. (Stiles)
---
Ta daa. TW = my freaking sweet love.
La replica numarul 3 nu am scris cine a spus-o pentru ca...nu mai stiu cum o cheama pe tipa. E negresa aia, psiholoaga. Da' am uitat cum o cheama. Ce sa-i faci? :))
Okay, that's it. Love you cupcakes. Byee.
P.S. Stiu ca sunt multe de la Stiles, dar tipul asta e pur si simplu GENIAL. *IN LOVE WITH DYLAN O'BRIEN*