Bighit ~> BTS
Yg ~> blackpink
Jyp ~> twice
Eğer ki bu üç büyük şirketi karşılaştıracak olursak konuya göre seçim yapabiliriz.
Yani;
İdollere en kibar davranan şirket sıralaması:
1• Jyp
2• Bighit
3• Yg
Nedenleri ise zaten çok basit.
Twice: Jyp 9 üyeli twice grubumuzla çok samimi, ve onlara değer veriyor cidden. Ama bunun bir de kötü bir yanı var ki;
Jyp Twice'a verdiği değeri diğer gruplara pek veriyor diyemem. Çünkü örnek gösterecek olursak.. İtzy!İtzy ile Twice'ın şarkıları zerre eşit değil. İtzy yeni bir grup evet ama konser vs. Gibi yerlerde de 'Jyp' denince akla tek 'twice' gelmemeli. İtzy'nin şarkıları da bana göre blackpink gibi. Özentilik demeyeceğim ama İtzy de şarkı ve singlerrını arttırsa blackpink' ten fazla ödül alır diye düşünüyorum.
BTS: Gerçekten boş boş konuşmaya gerek yok. BTS fazlaca o kupayı hak ediyor, ve hakkını alabildiği için ben şahsen çok mutluyum.
BTS ile ilgili pek bir şey söyleyemem. Bighit entertainment onlar gibi bir gruba sahip olduğu için bence çok şanslı. Aslında BTS'i başa da koyardım. Fakat jyp kadar üyelerle samimi bir entertainment yok. Evet bighit de samimi ama Jyp kızların ailesi olmuş derecede. Bu yüzden ikinci sırayı 'bighit' hak ediyor.
Yg: Zaten eminimdir ki hiç biriniz Yg'yi sonda gördüğünüz için şaşırmamışsınızdır.
Evet.. İş kurallarında ciddiyet ve dsiplin önemlidir. Fakat her şeyin de fazlası zarar ben kardeşim!
Kızlarla biraz samimi ol yg. Onlar sadece kendileri para kazanmıyorlar, sana da kazandırıyorlar. Azıcık olsun diğer entertainment'lere bak Tanrı aşkına. Yakın olmak iş mesafesini korumak gibi değil, ikisinin ortasını yapman yeterli. Diğer türlü sadece kızlara zarar vermiş değil, kendi şirketini de her an batırabilirsin. Bu yüzden yg kibarlık sıralamasında sınıfta kaldı.
Bu bölümün sonu burası. Buraya kadar okuduğunuz için çok teşekkür ederim.
Bunlar hiç bir yerden baktığım fikirler değil, bana ait düşüncelerdir.
Lütfen yorum yapın, yorum yapmak güzeldir. Ama insanların fikirlerini yargılamak emin olun size düşmez, kimseye düşmez. Herkes başkasına hakaret etmedikçe fikrini "saygı çerçevesinde belirtebilir,belirtmelidir"
Herkesin düşüncesini gözden geçirirseniz,gözden kaçırdığınız her şey gözlerinizin önüne gelecektir. Fikir almak ve vermek zeka arttırır BENCE.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
--------🎩--✨----
✨----( 👀 )-------- Ha bir de yıldıza basar
--oo0--👃-0oo---- isen emeğimin karşılığını
ⓌⒽⒶⓉ'Ⓢ_ⓊⓅ almanın mutluluğu ile yb
🌟🌟🌟🌟🌟🌟 gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONLY MY OPİNNNİON
DiversosBir şey bilmiyorsunuz, bilmeden konuşmayın. Had bildirmeye geldimedim. Sadece benim fikirlerim.