Pai e normal ca in clasa a 8-a sa fii puțin mai crazy,dar eu nu sunt normal. Cunosc pe cineva de la Școală de zbor care intr-o pauza pt ca era plictisit a eliberat 10 spirite dansatoare care a durat 3 zile sa fie prinse,caci le placea sa danseze printre nori,timp in care școală a fost închisă. Ce norocos,in timp ce eu învățam el ma tot suna pe skype si ma intreba:,, Te bagi la un LoL? Poate câștigam la Rank azi?'' In gând puteam doar sa zic fuck you norocosule.
Ei bine eu nu sunt așa. Bine am inundat o data școală pentru ca m-am certat rău cu o prietena(de care îmi placea,dar astea-s detalii),dar atât. Bine nu sunt nici un tocilar,dovada:la ora de transelementare (pentru cri ce nu stiu asta înseamnă sa te transformi intr-o forma elementară în cazul meu apa) si in loc sa zic Elementarii Aquario ma gândeam ca poate il conving pe Roy să-mi dea farmecul pentru aruncarea cu foc,caci in ziua aia găsise pe jos doua, si am zis o bucata din ce scria pe foia Elementarii Spherio Poro..Aquario am fost ceata vreo 2 ore. Parte buna am putut să-l fac pe Jack Hook(cel mai bun din echipa de Tennis) sa se rătăcească in drum spre terenul de tennis. Inca sunt mândru de asta.
Dar hai sa nu te mai plictisesc cu amănunte. Prim zii de școală. Cea mai buna parte:nu am teme pentru mâine(daca mai tine lipiciul pe care l-am pus pe borcanul cu broaște). Da...bine...ma înălbesc cu Billy(un bu n prieten),dar neam mai văzut vara asta. Din fericire,dirigă noastra, profa de Lupte magice avea parul vopsit blond si purta bentiță cu șerpi,deci era in toane bune. Bine ca stăteam in același banca cu Billy,altfel nu cred ca apucam sa anulez farsa pe care am pregatit-o pentru profă daca e in toane proaste(adică cum e in 364 de zile pe am,si nu ziua aia nu e ziua ei). Spun doar ca nu era frumos. Si da,am făcut o ultima ora si de dresaj,caci toate pețirile noastre crescuseră,Zacky chiar începea sa poată vedea prin pereți. După ora aia am fugit acasă. Nu a fost o zi interesanta,doar a fost prima zi de școală,dar mâine încep in forță cu farsa pregătită pt azi.
CITEȘTI
Nu ai vrea sa fii eu
FantasyAceasta carte ilustrează povestea unui băiat vrăjitor,care de și nu pare, el are un mod mai special de-asi folosi talentul. Iar tot ce face scrie în acest jurnal.