A doua zi de scoala=farse pe paine

6 0 0
                                    

Eram eu,Roy si Billy pe coridoare. Eu purtam bluza cu trandafiri negrii si blugii verzi,iar daca profesorii erau atenți știau ca asta înseamnă ca urmează o farsa pe cinste pentru noi,groaznica pentru restul(creare include si câțiva colegi caci nu eram chiar Mr. popularitate,altfel mi-aș fi distrus-o).

Ne-am închis in baie,cunalti câțiva prieteni pentru ca nici ei sa nu fie afectați de blestem.

-Începem? a întrebat Billy

-Stai sa se sune de pauză (caci așa e pe la noi,înainte de prima ora,sunt 10 Min de pauza) ca fie mai multi pe holuri,poate si cate-un prof'.

-Chiar,ce facem cu profesorii?intreba Roy

-Daca vrea sa intre vreun prof' in clasa il vreajim separat,i-am răspuns. Hai gata. 3...2...1....Țrrrrrrrr. E pauza. La trei spuneți toți blestemul. Nu mai era decât unul așa ca nu exista a doua șansă.

1....2....3... Circularo extensio spario colorii blastamo. Daca erai pe hol in momentul ala ai fi văzut mult fum negru si ici si colo cate-o artificie albastra.

Hai sa va explic ce facusm mai exact. Toți care erau în acel moment pe holuri,daca intrau pe o ușă,nu intrau intr-o camera,ci ieșeau pe alta ușă. Practic mergeau in cerc. Si chiar a mers. Pentru uni îmi părea puțin rău,dar pentru alti...

In ziua aceea am făcut aproape 50$ numai ca sa le aduc unora niste lucruri din clasele lor.

Nu ai vrea sa fii euUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum