*New Wizarding*

37 3 5
                                    


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


                                     ‘‘Wings of Witches''
                       

                                      Περίληψη της Ιστορίας
Μια φορά κι έναν καιρό… Όπου και αρχίζει η ιστορία μας, υπήρχαν τρεις μάγισσες… …τρεις μάγισσες τον οποίο είχαν αγγελικά φτερά… Οι δυνάμεις τους, προορίζονταν από την μάνα φύση… Όπως και λογικά το ίδιο ισχύει και για τα φτερά τους…
                                            Πρόλογος Έργου
Οι τρεις μάγισσες ζούσαν σε ένα παλαιό αρχοντικό στα δυτικά της Νέας Υόρκης… …Δεν κάνανε ποτέ κακό σε κανέναν… τρεις αδερφές, τρεις ψυχές που πάντα προστάτευαν από τους δαίμονες την οικογένειά τους αλλά και τους ανθρώπους γύρω τους…
Οι τρεις μάγισσες είδαν το κακό να εξελίσσεται και με το παραπάνω… …Προσπαθούσε να περάσει μέσα απ’τα όρια… να κάνει κακό ακόμη και σε αυτούς που αγαπούν… Τα φτερά των μαγισσών είχαν ισχυρές αποκρούσεις… …Μπορούσαν οποιαδήποτε στιγμή να κάνουν το μεγαλύτερο κακό…
Όμως… οι τρεις μάγισσες ποτέ δεν ήθελαν… πολεμούσαν το κακό με όλες τους τις δυνάμεις… Πέρα απ’τα όρια,.. πέρα από κάθε φαντασία… Οι Μάγισσες αγαπούσαν πολύ τους ανθρώπους…
Προστάτευαν το είδος των ανθρώπων… προστάτευαν το κάθε τι που αναπνέει στη Γη…
Η καλοσύνη των Μαγισσών δεν είχε όρια… Ο εχθρός τους… …Οι δαίμονες…
Δεν ήθελαν ποτέ να πληγώσουν άνθρωπο,.. το αντίθετο ήθελαν πάντοτε το μίσος και η κακία των δαιμόνων να σβήσει για την ανθρωπότητα… Ήθελαν… να προστατεύουν τα πάντα και τους πάντες… …Οι τρεις Μάγισσες, ζούσαν αρμονικά… Ώσπου μια μέρα… μια από τις τρεις αδερφές αγάπησε έναν δαίμονα… χωρίς όμως να το ξέρει ότι είναι πραγματικά δαίμονας… Όμως αυτό τα πράγματα δεν έκανε να τα αλλάξουν… Η αγάπη και η προστασία για τους ανθρώπους ήταν η ίδια λογική και εμμονή… Η αδερφή των δύο μαγισσών η Τζούντι Στόουν ήθελε να παντρευτεί με τον δαίμονα,.. δίχως να ξέρει ότι είναι πραγματικά δαίμονας…
                                                    11
Αλέξανδρος.Κ.Χασόγιας                                                                                   12
Μια μέρα… η Φοίβη ανακάλυψε πως ο άνδρας που αγαπούσε η αδερφή της είναι δαίμονας… Η Πάιπερ Στόουν ενημερώθηκε για τον δαίμονα τον οποίο ξελόγιασε την αδερφή τους…
…Πίστευε πως θα ξελόγιαζε την αδερφή μας Πάιπερ… Είπε με θυμό και οργή η Φοίβη.
                                                                    ….Ο Πρόλογος τελειώνει Εδώ….
Πάιπερ -Το ξέρω, Φοίβη!... Πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να τον αποκρούσουμε για να μάθουμε τι ζητά…
…Είμαι μέσα Πάιπερ,.. ξέρεις ότι θέλω να σώσω την αδερφή μας… Πάντα η μητέρα προόριζε εσένα να είσαι η προστάτιδα μας…
-Το Ξέρω!... Όμως και'συ έχεις την δύναμη να προστατεύεις το σπίτι, τους δικούς μας ανθρώπους,.. και γενικά εμάς τις αδερφές σου… Έτσι σκέφτηκαν και οι δύο αδερφές η Φοίβη και η Πάιπερ να καλέσουν έναν μάγο που είχαν για προστάτη τους, αυτός ο μάγος ήταν ο αρχηγός αλλά και δάσκαλος στη σχολή μαγείας.
Το όνομά του είναι Λίο, είναι ένας αγνός μάγος, ένας μάγος που μπορεί ακόμη και να είναι άγγελος.
Στη σχολή μαγείας τον λατρεύουν σαν θεό, διότι πάντα προστατεύει τα παιδιά της σχολής.
Του αρέσει βασικά να φροντίζει, να γιατρεύει και να προστατεύει τα παιδιά που λατρεύει και αγαπά.
Όταν του δόθηκε η ευκαιρία να αποκτήσει αθανασία δεν δίστασε να το δεχτεί και αυτό είναι ένα πλεονέκτημα για εκείνον.
Η αθανασία που απέκτησε ήταν για να έχει πρόσβαση ακόμη και στις τρεις μάγισσες.
Όταν σκέφτηκαν οι μάγισσες να τον φωνάξουν τότε το έκαναν, χωρίς κανέναν δισταγμό. Πάιπερ -Λίο, Λίο… Έτσι ο Λίο εμφανίστηκε όταν τον κάλεσε η Πάιπερ. Έπειτα μετά ρώτησε τι συμβαίνει.
Λίο -Λοιπόν!... Με φωνάξατε,.. τι αναζητάτε;… Φοίβη;… Τι πρόβλημα υπάρχει;..
13                                                                            '’Τα Φτερά των Μαγισσών’’    
-Λοιπόν!... Θέλω να μάθω πως μπορείς να σκοτώσεις έναν δαίμονα… Με ενδιαφέρει,.. πολύ, πάρα πολύ… διότι υπάρχει ένα πρόβλημα…
Λίο -Επειδή αγάπησε την αδερφή σου;.. -Λοιπόν!... Τα φτερά που αποκτήσατε να ξέρετε είναι για καλό σκοπό και όχι για να σκοτώσετε,.. αυτό είναι δουλειά των μεγάλων… Ήξερε πριν καν του πει η Πάιπερ ότι η αδερφή της η Τζούντι αγάπησε έναν δαίμονα.
Όλα ξεκίνησαν με έναν απρόβλεπτο διαφορετικό τρόπο, διότι ήθελαν να σκοτώσουν τον δαίμονα, μολονότι όμως δεν τους επέτρεψε ο Λίο διότι ήθελε πρώτα να μάθει τι αναζητά και τι θέλει από την Τζούντι.
Έτσι η σκέψη του Λίο Στάνλεϋ αποδείχτηκε σοφός τρόπος σκέψης για να μην λερωθούν τα χέρια των δύο μαγισσών με αίμα.
Ήθελε να τον καλέσει και έτσι έγινε όταν έδωσε συμβουλή στις δύο μάγισσες τότε συμφώνησαν μαζί του.
-Πρώτα απ’όλα,.. θέλω να μάθω τι ζητά και ψάχνει από την Τζούντι, όταν ανακαλύψουμε τι ζητά τότε μπορούμε να τον επιτεθούμε,.. χωρίς λόγο δεν γίνεται…
Απάντησε ο Λίο, έτσι η Φοίβη το βρήκε καταπληκτική ιδέα, όμως της Πάιπερ της ξίνισε λίγο η ιδέα του Λίο όμως δεν είχε άλλη επιλογή, φοβόταν για τα φτερά της, να μην της τα καταστρέψουν.
Γι'αυτό τον λόγο σταμάτησε να αναζητά ορμητική επίθεση στον δαίμονα.
-Μου φαίνεται κάπως απάνθρωπο,.. το να αφήσουμε έναν δαίμονα ελεύθερο,.. σκέψου Λίο,.. σκέψου… τι μπορεί να ακολουθήσει από'κει και μετά… Απάντησε με οργή και θυμό για τον δαίμονα.
-Πάιπερ,.. εγώ το βρίσκω καταπληκτική ιδέα,.. αν μάθουμε τι θέλει από την αδερφή μας,.. τότε μπορούμε να τον σκοτώσουμε… Απάντησε η Φοίβη.
-Εγώ,.. πάλι διαφωνώ,.. θα είναι όμως ελεύθερος,.. θα μπορεί ελεύθερα να ψάχνει για θύματα… Απάντησε με νευρικότητα η Πάιπερ.
Η Φοίβη την έδωσε να καταλάβει πως δεν είναι έτσι τα πράγματα, πως δεν είναι όλοι αυτοί οι δαίμονες έτσι.
Αλέξανδρος.Κ.Χασόγιας                                                                                   14  
Κανένας δαίμονας δεν είναι καλός. Αυτό να το θυμάσαι, Φοίβη. Απάντησε και συμβούλεψε την αδερφή της για την. Τζούντι. Πίστευε ότι αυτό που έκανε η Φοίβη και συμφώνησε με τον Λιο, είναι προδοσία, για την οικογένεια Στόουν.
Δεν επρόκειτο να σας αφήσω να σκοτώσετε τον δαίμονα… Αφήστε πρώτα να μάθουμε τι σκαρώνει και μετά. Αποκρίθηκε ο Λίο συνεχίζοντας να λέει: πως «Δεν είναι λογικό να χύσουμε αίμα,.. λόγο και αιτία». Αυτή ήταν η λογική του Λίο ως γνήσιος μάγος.
Οι τρεις αδερφές μάγισσες όμως είχαν από την γιαγιά τους ένα βιβλίο γεμάτο ξόρκια, γεμάτο ύλες, γεμάτο μυστικά αυτό το βιβλίο.
Το βιβλίο λέγονταν, ως κύριο γνωστό όνομα. «Το βιβλίο των Σκιών». Με αυτό το βιβλίο μπορούσαν οι μάγισσες να εξοντώσουν κάθε δαίμονα που θα μπορούσε να κυριεύσει μια ψυχή, ακόμη όμως δεν έφτανε αυτό μπορούσαν και είχαν την ικανότητα να εκπαιδεύονται για τις δυνάμεις τους.
Τίποτα δεν πήγαινε τόσο καλά όσο πίστευε η Πάιπερ, τίποτα δεν ήταν τόσο εύκολο ώστε να μπορεί να σκοτώσει τον δαίμονα.
Ήθελε απεγνωσμένα να στείλει έναν δαίμονα από εκεί που εμφανίστηκε και πάτησε το πόδι του στη Γη να σταλεί πάλι πίσω στην κόλαση.
Όμως η καλοσύνη και η αγάπη της Φοίβη έδωσε ένα νόημα και μια ουσία στην Πάιπερ.
Δεν πίστευε η Πάιπερ ότι θα έκανε πίσω, ποια, η Πάιπερ που έσφαζε δαίμονες χωρίς κανέναν δισταγμό.
Πράγματι οι δυνάμεις τις Πάιπερ ήταν πολύ ισχυρές, μολονότι όμως η καλοσύνη της την έκανε να μην μπορεί να σκοτώσει δαίμονες ξανά.
Αλλά ήξερε και ήλπιζε ότι κάποια στιγμή κάποια μέρα θα μπορεί και πάλι να σκοτώνει δαίμονες.
Βασικά θα μπορεί να σφάζει δαίμονες, σκέφτηκε λοιπόν πως μια λύση υπάρχει για να μην σκοτώσει τον δαίμονα που κυρίευσε την ψυχή της αδερφής της.
15                                                                            '’Τα Φτερά των Μαγισσών’’
Όμως υπήρχε κάτι που μπορούσε έναν δαίμονα να τον κάνει να πει την αλήθεια. Ένα ξόρκι, ένα ξόρκι είχε δημιουργήσει με το μυαλό της η Πάιπερ δίχως να ξέρει κανείς τι είδους ξόρκι είναι αυτό.
Το ξόρκι αυτό είχε την κύρια πηγή και ονομασία: «Ο Όρος της Αλήθειας». Με αυτό το ξόρκι μπορούσε να μάθει τι αναζητά ο δαίμονας απ’την Τζούντι.
Ένα ξόρκι αφάνταστα τρομακτικό, διότι το ξόρκι αυτό σε έναν θνητό μπορεί να τον κάψει αλλά και να τον κάνει να πάθει μεγάλη ζημιά.
Οι σκέψεις τις Πάιπερ την έκαναν να νιώθει μίσος, όταν έφυγε ο Λίο από το αρχοντικό των τριών μαγισσών τότε κάλεσε τον δαίμονα.
Έτσι ο δαίμονας εμφανίστηκε, μολονότι όμως ο Λίο δεν ήθελε να έρθει αντιμέτωπος με έναν δαίμονα, έτσι των δεδομένων συνθηκών κάλεσε τις δύο αδελφές, την Φοίβη και την Πάιπερ.
Τον απέκλεισαν και τον έδεσαν σε μια καρέκλα με τα χέρια μπροστά και με πολύ βαριές αλυσίδες, έτσι ώστε να μην μπορεί να ξεφύγει.
Ο Λίο ξεκίνησε πρώτος την ανάκριση και τις διάφορες ερωτήσεις που ήθελε να κάνει στον δαίμονα.
-Πρώτα απ’όλα θέλω να μάθω τι όνομά σου… Ποιος είσαι και τι αναζητάς απ’τη Τζούντι;… Άρχιζε να ανακρίνει και να ρωτά με ηρεμία.
Η Πάιπερ ήταν λίγο εκνευρισμένη, ήθελε πολύ να τον κάνει να υποφέρει, όμως σκέφτηκε την αδερφή της.
-Λοιπόν!... θα μας πεις;… Ρώτησε ξανά ο Λίο. -Εντάξει,.. καλά, καλά,.. απάντησε ο δαίμονας με νευρικότητα και θυμό.
Το όνομά μου είναι Κάιλ… Δεν είχα σκοπό να βλάψω την Τζούντι,.. την αγαπώ και θέλω να το ξέρετε… Απάντησε λίγο φοβισμένος.
Δεν ήξερε όμως τι του ετοιμάζουν, αλλά είχε σκοπό να ελευθερωθεί και να τους σκοτώσει αλλά δεν ήθελε να το κάνει αγαπούσε την οικογένεια Στόουν.
Ήθελε να ζήσει μαζί τους, κανείς όμως δεν το ήξερε, κανείς δεν μπήκε στον κόπο να μάθει από την αρχή όλη την αλήθεια.
Αλέξανδρος.Κ.Χασόγιας                                                                                   16   
Δεν ήταν και τόσο εμπιστοσύνης ο Κάιλ, η Πάιπερ εξακολουθούσε να πιστεύει ότι λέει ψέματα.
Ένας δαίμονας να προσπαθεί να μπει μέσα μέσα στον Κύκλο αυτής της οικογένειας που λατρεύει.
-Λοιπόν,.. Το όνομά σου είναι Κάιλ σωστά;… Ρώτησε ο Λίο, ήθελε να ρίξει άδεια και να πιάσει γεμάτα.
-Ναι!... …Διαβάζεις σκέψεις;… Ακόμη και σε δαίμονες;… Ρώτησε περίεργος ο Κάιλ για να μάθει.
-Ναι!... Έχω πολλές ισχυρές δυνάμεις,.. είμαι άγγελος,.. αλλά έχω και δυνάμεις ενός μάγου,.. μπορώ να κάνω τρομερά πράγματα,.. αν μου δοθεί εντολή απ’τους μεγάλους…
-Λοιπόν!... …Θα μου πεις τι αναζητάς από την Τζούντι;… …Δεν μου αρέσει να χάνω τον χρόνο Μου με τους δαίμονες…
…Λοιπόν,.. αν θέλεις α μάθεις για'μένα,.. έχω να σου πω,.. ότι ενδιαφέρομαι πραγματικά για την Τζούντι…
…Δεν έχω σκοπό να της κάνω κακό… -Ήθελα απ’την αρχή να το πω αυτό αλλά βλέπεις οι αδερφές της,.. με στρίμωξαν για τα καλά…
…Δεν είμαι αυτός που πιστεύεις εσύ και εκείνες… Απάντησε ο Κάιλ. Πράγματι ήταν έτσι όπως τα έλεγε.
…Η Πάιπερ και η Φοίβη έχουν άλλη εντύπωση για’σένα… …αν το έλεγες απ’την αρχή δεν θα ερχόταν τα πράγματα έτσι τόσο σκληρά… Απάντησε και ο Λίο.
Ξέρεις είμαι άγγελος,.. μου αρέσει πάντα η αλήθεια… Απάντησε ο Λίο ξανά.
-Ναι, το ξέρω!... Όμως έχω ακούσει για’σένα,.. λένε ότι είσαι μάγος αντί για άγγελος… . Απάντησε και πάλι βιαστικά ο Κάιλ. -Δεν είναι όμως έτσι!... Αν ήμουν μάγος δεν θα με δεχόταν κανένας άγγελος στο Τάγμα τους… Είπε ο Λίο δίνοντας σοφή απάντηση στον δαίμονα.
-Ανέφερες πριν, για κάποιους μεγάλους,.. ποιοι είναι αυτοί οι μεγάλοι;… Ρώτησε πάλι γεμάτος περιέργεια ο Κάιλ.
17                                                                           '’Τα Φτερά των Μαγισσών’’
…Δεν μου επιτρέπεται να απαντήσω… Αν δεθείς με την οικογένεια Στόουν τότε θα μάθεις πολύ σύντομα…
…Ελπίζω να λες αλήθεια για το καλό σου!... Δεν θα ήθελες ούτε θα ήθελα να χρησιμοποιηθεί ο Όρος… Ενημέρωσε με αυστηρότητα ο Λίο τον Κάιλ.
-Ορ; …τι Όρος είναι αυτός;… Δεν το γνωρίζω… Απάντησε ρωτώντας αλλά είχε αποκριθεί για τον «Όρο της Αλήθειας». Ήθελε απεγνωσμένα να μάθει τι είναι αυτός ο «Όρος της Αλήθειας». Ο Λίο δεν είχε πρόβλημα να τον απαντήσει πάνω σε αυτή την ερώτηση.
-Ο Όρος της Αλήθειας!... …Είναι μια δύναμη των μαγισσών… …Όπως είναι και τα φτερά… όταν τα αποκτάς… …πρέπει να γνωρίζεις για τα φτερά… …ο Όρος της Αλήθειας φτιάχτηκε για να ρίχνεται σε εχθρό,.. δε περίπτωση που επιτεθεί και σε περίπτωση που κρύψει την αλήθεια,.. από εμάς τους αγγέλους αλλά και τους μάγους και τις μάγισσες…
-Ναι, γνωρίζω για τα φτερά!... Όλοι οι δαίμονες έχουμε φτερά… Απάντησε ο Κάιλ. Με δισταγμό και φόβο για να μην τον σκοτώσει ο άγγελος. -Και,.. τώρα!... …ΤΙ;… Θα με σκοτώσεις;… Ρώτησε λίγο φοβισμένος ο Κάιλ. -Όχι, Κάιλ, Όχι!... Θα σε αφήσω ελεύθερο,.. όμως θα σε παρακαλούσα να προσέχεις την Τζούντι…
…Αν μάθω ότι έπαθε κάτι θα με βρεις μπροστά Σου… Να το θυμάσαι… Απάντησε ο Λίο με αυστηρότητα.

Wings of WitchesWhere stories live. Discover now