Izzadtan másztam fel az ablakon, majd az ágyra huppantam. Nagyon félek Namjoontól. Nem normális...
-Jimin, merre jártál? - hallottam az ajtó felől, mire meglepetten pillantottam oda.
-Apa, csak deszkázni voltam. - a háta mögül Soyeon bújt elő. Ördögi vigyor terült el az arcán. Jaj...
-És miért menekültél?
-Nem menekültem. Mitől menekültem volna? - hazudtam a szemébe, majd betakaróztam.
-Szobafogságot kapsz. Sajnálom. - jelentette ki, mire ijedten ugrottam ki az ágyból.
-Miért?! - ordítottam el magamat.
-Mert Taehyunggal találkozgatsz. Tudod hogy ő egy Kim...
-És ha ő egy Kim?! Akkor mi van? Ő a legjobb barátom! - vágtam hozzá a gördeszkámat, ami megrepedt. Apa szája vérzett, de csak szomorúan ment el a szobám közeléből.
-Egy kis senki vagy, Park Jimin. - nevetett fel a húgom, majd hátradobva a haját, elindult a szobájába.
Idegesen téptem meg a hajamat. Szobafogság?! Ki a faszt érdekel amúgy? Ki tudok szökni. Vannak módszereim.
Kiugrottam az ablakon, majd elkezdtem futni vissza a pályára. Tudom hogy ott van Namjoon, de jelenleg nem érdekel.
-Mi van Park, hiányoztam? - mosolygott.
-Ne gondolj hülyeségeket. - vágtam hozzá egy kis kavicsot. - De inkább te mint a szobafogság.
Felnevetett. Ez meg min nevet?
-Csináljunk valamit. Unatkozok. - ült le a betonra. - Hol a deszkád?
-Összetörtem... - vakartam meg a fejemet, mire meglepetten nézett a szemeimbe.
-Inkább meg sem kérdezem hogyan Park. - sóhajtott fel.
-Amúgy sincs hozzá közöd, stréber. - ültem le mellé, de ellökött. - Mi bajod van?
-Nem vagyok stréber Park. - nyomott le az aszfaltra. Nagyon közel hajolt az arcomhoz, így éreztem ahogyan levegőt vesz.
-Hagyj már békén! - próbáltam lelökni magamról, de nem engedte.
-Tudod Park... Nagyon rossz fiú voltál.
-Mert mondjuk nem akarom elrontani a hírnevemet. - forgattam meg a szemeimet.
-Ne forgasd a szemed, mert nagyon megbánod!
-Jaj, miért mit tesz a stréber? Jobban fog tanulni hogy a másiknak fájjon? - gúnyoltam ki.
-Annál fájdalmasabbat. - a kezét a nadrágomra vezette, a szemeim pedig a háromszorosára nyíltak, mikor megmarkolta a tagomat.
-Hé, mit csinálsz?! Engedj már el te eszelős! - hisztiztem, majd elkezdtem rángatni a kezeimet, de lefogta őket. - Mit akarsz tőlem te nem normális?
-Azt hogy megtanuld hogy velem nem szórakozhatsz... - hajolt az arcomhoz, de valaki hozzávágott egy gördeszkát.
Lelöktem magamról a kábult testet, majd a megmentőmre néztem.
-Jeon? - vontam fel a szemöldökömet. - Te meg...?
-Téged akartalak eltalálni Park. - nevetett fel. - Jó, viccen kívül a húgod mesélt a Kim gyerekről, úgyhogy gondoltam megmentem az életed.
-Nem hiszem hogy bármi rosszat tett volna. - forgattam meg a szemeimet. - Na menj haza, késő van már.
-Tudtom szerint szobafogságban vagy. - nézett rám furcsán. - De ne aggódj, nem köplek be. Csak csókold meg Namjoont.
-Minek? - tártam szét a karjaimat.
-Na légyszi. Most úgy sincs magánál.
Nagyot sóhajtva másztam Nam mellé, majd egy puszit nyomtam a szájára.
-Örülsz Jeon? - sóhajtottam fel.
-Igen. Van videó is, és Nam is fent van. - nevetett fel ördögien, mire elfehéredtem. Namjoon hirtelen terített le a földre. Akkor ez csak színjáték volt...?
-Köszönöm a csókot drágám. Ezzel beleegyeztél egy kis szórakozásba...
YOU ARE READING
𝐬𝐞𝐫𝐞𝐧𝐝𝐢𝐩𝐢𝐭𝐲; 𝐧𝐚𝐦𝐦𝐢𝐧!! 𝐲𝐚𝐨𝐢
Fanfiction🥈#nammin 2022. március 🥇#nammin 2022. március♡