kendimi asla affetmeyeceğim : ((

129 24 0
                                    

Bu grup konuşması dışındadır.

Hermione Pansy Neville Luna ve İkizler revire gelir.  Geldiklerinde Madam Pomfrey harrye bir şurup vermiştir.Hermione harryi görünce ağlamaya başlar .

Pomfrey ağlama tatlım, 2 güne iyileşir ama bu yaptığı tam delilik artık çocuk ne yaşadıda attı kendini orasını bilemem.

Ron annem bunu duyarsa çok üzülür, annem heyiği benden çok seviyor

Pansy bir kere sevseydi böyle yapmazdı.

Ron annem nerden bilsin !

Hermione tamam susun onun ne halde olduğunu görmüyormusunuz ?

Pansy tamam ben gidiyorum seçilmişe iyi bakın.


10 dk sonra ...................

Hogwarts Öğrencileri    


Pansy Olamazzz

Ron Noldu ?

Pansy Draco 

Hermione nolmuş şu kalpsize ?

Pansy sensin kalpsiz senden nefret ediyorum!!!

Hermione ben ne yaptım ?

Pansy piss bulanık Draco senin yüzünden kendini astronomi kulesinden aşağı atmış !!!!!!!!!

bizde revire geliyoruz !

Hermione NEE o sözlr yüzünden mi ?

Pansy evet düşüncesiz zaten üzgündü senin mesajından sonra sen git dedi bende ne bileyim böyle yapacağını gittim ve geldiğimde ne göreyimm 

Hepsi senin yüzünden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hermione kendimi asla affetmeyeceğim : ((

Pansy bencede affetme çünkü çok kötüsün !

neyse geldik !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Geçenki bölüm kısa olduğu için bu bölümüde yayınladım bir bölüm daha gelicek bugün.                   Şuan 3 hikaye yazıyorum ve hangisine bölüm yazacağımı karar veremiyorum.bugün buna 5 bölüm yazdım fakat geriye kalanları sonra yazamazsam diye yayınlamıyorum. Yayınlamadığım bir hikayemde var daha çok onunla ve Geçmişteki Altın 3lüye  yoğunlaşacağım.



'Hogwarts' WatsappHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin