capitolul 2

1 0 0
                                    

Kaira pov

Dupa ce am ajuns in camera cu Melisa am ales un film de comedie.
k: chiar ne trebuia unul in momentele astea zic eu spre Melisa cu un zambet cald.
Pe la jumatatea filmului Melisa a adormit iar eu am hotarat sa merg pana jos sa vad daca mai sunt baietii. Am coborat incet scarile si i-am vazut pe toti dormind. David, Tom si Jack dormeau pe canapea iar Zayn era pe covor. Arata asa de dragut era ca un copil mic. M-am uitat cateva minute la el apoi am mers spre bucatarie sa-mi iau un pahar de apa. Cand m-am intors Zyan statea chiar pe scaun si se uita la mine.
k: doamne, ce m-ai speriat zic cu voce tare
z: nu am vrut asta... spune cu un zambet copilaros pe fața.
Dupa ce am stat si am vorbit, deja era ora 01:00 si am hotarat sa merg sus si sa ma culc.
k: daca vrei poti sa vii sus si sa dormi, avem o camera libera zic eu cu un zambet mare pe fata
j: da, mersi zice el cu zambetul lui minunat
Dupa ce am urcat sus si i-am arata lui Zyen camera m-am dus la mine in camera unde Melisa dormea pe tot patul intinsa. Am incercat sa ma pun langa ea dar fara sperante, am mai stat pe scaunul de la birou si am adormit acolo.

Zyen pov

Dupa ce Kaira m-a condus m-am asezat pe pat si m-am gandit cat de draguta este. Am stat in pat si am incercat sa adorm dar nu am reusit, trebuia macar sa o vad daca nu pot sa o am. Am hotarat sa merg pana la ea in camera macar sa vad cum doarme.
Cand am ajuns la ea in camera Melisa era in pat iar a mea Kaira dormea pe scaun. Cand am vazut-o nu am putut sa o las acolo. Am luat-o in brate si am dus-o in camera in cafe stateam eu, am intins-o pe pat si m-am pus langa ea. Dormea asa de frumos, aveam un inger chiar langa mine. Avea o pijama asa de sexy, era un albastru deschis, asa de frumos. I-am dat un sarut pe frunte si am inchis ochii intrand in lumea viselor alaturi de frumoasa mea.

Kaira pov

De dimineata nu m-am trezit pe scaunul pe care am adormit si nici in patul meu. Cand am intis mana am simtit ceva... era pieptul lui Zyen descoperit. Inca adormita m-am intors si am pus capul pe pieptul lui, se simtea asa de mine. Era o senzatie asa de placuta, adoram asa pieptul plin de muschi al lui Zyen. Adoram mirosul lui, adoram felul lui de a fii.
z: neata zice el si un zambet ii apare pe fata. Trezeste-te o sa intarzii la scoala
k: ce se intampla? Tati mai lasa-ma cateva minute, te roggg. am spus aproape soptind
j: kaira, te rog. In 10 minute incep cursurile
k: ce!?!? Cum asa ?! Stai ... de ce sunt in aceelasi pat cu tine ?
j: aseara dormeai pe scaun asa ca te-am pus in pat zice el si ii apare un zambet in coltul gurii
k: hai, nu mai am timp. Incep orele,mai repede !!
Ma uit la ceas si vad ce e abia 7 iar noi incepem la 8:30
k: heiii, m-ai mintit, e abia 7
j: trebuia sa te fac cumva sa te trezesti spune el aproape razand
Am mers in camera mea unde Melisa inca dormea asa ca am inceput sa sar in pat ca sa o trezesc.
m:de ce faci asta ? Intreaba ea adormita, cu o voce ragusita
k: haide sa ne pregatim de scoala zic eu fericita ca am reusit sa o trezesc pe Melisa care de obicei uraste sa se trezeasca devreme
Dupa ce am fost la baie si am facut un dus cald m-am imbracat cu niste blugi negri si peste un top la fel.
Dupa ce eu si Melisa am fost gata am decis sa mergem jos sa vedem ce fac baietii si sa mancam ceva. Baietii inca adormiti stateau pe canapea uitandu-se la tv in timp ce Zyan pregatea ceva gustos de mancare.
Dupa ce am macat ce a pregatit Zyen am mers la scoala. Prima ora o aveam diferita de cea a Melisei asa ca am mers spre clasa. In clasa mai era un singur loc liber, langa un bajat cafe arata destul de dragut.
k: buna, eu sunt Kaira zic cu un zambet amabil pe fata
baiat: buna, eu sunt Lucas si sunt nou in scoala
Usa se deschide si pe ea intra profesorul de istorie, toaat lumea a facut liniste cand au vazut privirea rece a progesorului de istorie
Dupa ora Lucas m-a rugat sa ii arat unde este cantina. Cand mai avem putin si ajungeam Lucas m-a prins de mana si cu cealalta mi-a pus mana la gura. Am incercat sa tip si sa ma zbat dar fara suces. Imediat am vazut negru si o durere de cap m-a lovit cu putere.
Am auzit mai multe voci necunoscute in jurul meu. Neintelegand ce se intampla am incercat sa-mi deschid ochii dar nu am reusit si am adormit din nou.
Peste ceva timp am deschis ochii. Eram legata de un stalp, langa o saltea. Usa din camera intunecata s-a deschis.

Melisa pov

Kaira nu a aparut deloc la scoala. Cand m-am dus acasa la ea nu era acolo, nimeni nu era acolo asa ca am plecat spre casa crezand ca Kaira a adormit si o sa ma sune imediat.

Kaira pov

Usa din camera s-a deschis si pe ea a intrat un barbat masiv cu o tava de mancare, care sincer arata groaznic.
barbat: pana cand ma intorc sa vad farfuria goala zice si ma dezleaga la maini ca sa pot manca.
Nu aveam destula putere cat sa pot vorbii sau sa ma misc. Nu intelegeam ce se intampla, de ce se intampla toate astea .... de ce eu ?

_______________________________________

Hey, cum vi se pare cartea? Eu sunr destup de multumita si sper ca si voua sa va placa. O sa incerc sa fac cat mai multe capitole si sa le postez cat mai repede posibil

#1070 de cuvinte
Sper sa va placa, va iubesc ❤❤

O viata anormala Where stories live. Discover now