Jimin bir eliyle gözündeki yaşı silerken diğer eliyle de beyaz kaplı defteri açtı. Sol tarafındaki kalemlikten mavi tükenmez kalemini alırken hâlâ göz yaşlarını durdurmaya çalışıyordu. Kalbi acıyordu. Aldığı kalemle ilk cümleleri yazmaya koyuldu.
"Bugün seninle çok saçma bir konu yüzünden kavga ettik. Kavgalarımız nadir oluyordu genelde, çünkü bir noktada birbirimizi kırmak yerine susuyorduk. Yani en azından ben öyle yapıyordum. Ama bu sefer öyle olmadı.
Sana çok kırgınım hyung. Bana yeterince içini açmaman benim canımı çok yakıyor. Bu konuyu bu şekilde buraya yazmak da saçma geliyor aslında, yüzüne söylemek daha mantıklı bir seçenekti ama bilmiyorum, buraya yazmak istedim. Beni bu konuda anlamanı çok fazla istiyorum ama sen hiç oralı değilsin. Neden bana içini dökmüyorsun hyung? Belki içinden konuşmak gelmiyor - ki muhtemelen öyle- ama içinden geçen şeyleri paylaşsan rahatlayacaksın belki de. Ben bu hayatta senin iyiliğinden daha önemli bir şey düşünemiyorum hyung. Anlatma istersen, artık bunlara da takılmıyorum ben. Ama en azından sana destek olmama izin ver istiyorum. Seni iyileştirmek istiyorum hyung. Lütfen izin ver.
Aptalca bir şekilde bu defteri de bu yüzden yazmak istemiştim. Belki duygularını daha rahat ifade edersin diye ama belli ki tam tersi bir etkisi oldu...
Hyung, buraya son yazımın daha duygusal, kalbe dokunan şeyler olması lazımdı. Lakin biraz benim de içimi dökmem gibi oldu. Ve şunu bilmeni istiyorum hyung. Sen benim kahramanımsın. Teşekkür ederim kahramanım olduğunu için. İyi ki varsın. Seni seviyorum Min Yoongi."
-Jimin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seni sevmemin 5-5 sebebi || yoonmin
Фанфик-seni seviyorum park jimin -seni seviyorum min yoongi ~~~~~ 14 haziran 2020. 2.50 19 haziran 2020. bxb hikayedir. okumak isteyenler buyursun. kısa bir fic. çok takılmayın, harika değil yani.