Experiment

1.7K 106 14
                                    

Jen takový trapný pokus něco spáchat :D Inspirováno jedním doujinshi ^^

Blonďatý ninja seděl zamyšleně na dlouhém dřevěném stole v jídelně pro Jounini. Byl tam jen on a jeho týmový parťák, jinak zela jídelna prázdnotou. Byl tak zahloubaný do svých podivných myšlenek, že ani nevnímal, že na něj Sasuke mluví. Loktem se opíral o koleno a v dlaních si schovával bradu.

,Proč jsem se musel zamilovat zrovna do tebe, ttebayo?'

,,Hej! Naruto! Posloucháš mě?" zavrčel Sasuke poměrně nepříjemně.

Blonďák cuknul hlavou, jakoby se právě probral z nějakého transu.

,,J-jasně, ttebayo," vyhrknul zmateně.

,,Tak co jsem říkal?" Sasuke si zamračeně založil ruce v bok. 

,,E-e-ehm, že Kakashi-sensei něco říkal...?" zkusil Naruto rozpačitě.

Byl si jistý, že tu o Kakashim byla zcela jistě řeč, než se ztratil ve své mysli.

Sasuke zatnul ruce v pěst.

,,Vnímej, když na tebe někdo mluví," zavrčel na něj.

,,P-promiň," vydechnul Naruto.

,,Co se s tebou poslední dobou děje?" podíval se na něj černýma uhrančivýma očima a snažil se ho zrentgenovat pohledem.

,,Ň-nic, ttebayo," vzdychnul modrooký se zavrtěním hlavy, ,,Tak co Kakashi-sensei říkal? Už tě zcela vnímám,"

Sasuke si odfrknul.

,,Řekl mi, že by si přál, aby ses se mnou podílel na testu mnohonásobných stínových klonů," zopakoval znovu černovlásek zamračeně.

,,Eh?" pozdvihl Naruto obočí, ,,Nechci," dodal hned potom.

,,Nechceš?" tentokrát Sasukeho obočí vylétlo vzhůru, ,,Proč nechceš?" nechápal.

,,Protože mnohonásobní stínový klonové jsou moje poznávací technika! Nic na světě mě nedonutí, abych tě jí naučil! Tys mě taky nechtěl naučit Chidori!" prsknul vztekle a založil si ruce na prsou.

Sasuke se ušklíbnul.

,,Nechci tě zklamat," řekl a složil několik pečetí, ,,ale už jsem se jí naučil. Kakashi mě to předminulou noc ukázal." dodal, když se vedle něj objevily jeho čtyři naprosto stejné kopie.

Narutovi vztekem lehce poklesla brada. Jak jinak. Dokonalý Uchiha, že?

,,Musíš udržovat stabilitu všech těch klonů, co jsi schopný vytvořit, že? To je to, co se chci naučit, Naruto. Udržet je, co nejdéle to půjde od mého skutečného já." 

,,Eh?"

,,Prostě... Bože, Usuratonkachi, vysvětlím ti to prostě později. Jdeš do toho se mnou nebo ne? Jsi jediný, kdo do toho se mnou může jít. Nikdy se ti v téhle technice nevyrovnám. Dokážu vytvořit jenom čtyři ucházející klony, nedokážu jich vytvořit stovky jako ty... Už jenom proto, že mám méně chakry, než ty..." to poslední Sasuke přiznával velmi neochotně.

,,Ha! To je fakt!" praštil se usměvavě Naruto pěstí do dlaně, ,,Nikdo mě v tomhle nepřekoná,"

Sasuke protočil očima. Začínal litovat toho, že na to Kakashimu kývnul.

,,Tak jdeš do toho se mnou nebo ne?" podíval se na něj černými tajemnými hloubkami.

Naruto se chvíli tím pohledem nechal naprosto spoutat, než se nakonec pousmál a přikývnul.

,,Myslím, že bych ti s tím mohl nakonec pomoci,"

Sasuke ho počastoval malým úsměvem, který u něj byl více, než vzácný a díky němuž Narutovo srdce udělalo několik přemetů.

,,Kakashi nám pro náš experiment s klony vyhradil jeden opuštěný, ale udržovaný domek. 

Blonďák přikývnul.

,,Důvod tohohle experimentu je otestovat, jak dobře budou naši klonové udržováni, když budou odděleni od toho, kdo je stvořil," začal Sasuke.

,,Já to chápu. Klon není užitečný jenom jako dvojník na odklání protivníka pro ty, co nemají tak velké zásoby chakry." skočil mu do toho Naruto chytře, ,,Mohou být použití i jako návnada pro uvěznění,"

Sasuke přikývnul.

,,Přesně tak, ale pokavad okamžitě zmizí, mohlo by to přinést více problémů, než kdyby bylo zajato skutečné tělo,"

,,Takže prostě chceš vyzkoušet to, jak dlouho tvý klonové dokážou vydržet naživu, než se prostě vytratí... Než se na ně přestaneš soustředit,"

Sasuke znovu přikývnul.

,,Pálí ti to," ušklíbnul se, ,,Každý vytvoříme své tři klony, bude se mi to lépe kontrolovat,"

,,Fajn," přikývnul jen Naruto.

º•º•º

- Domek určený pro experiment –

V obývacím pokoji kolem malého kulatého stolku sedělo na zemi šest chlapců. Tři blonďatí a tři černovlasí. Jeden blonďák měl černé krátké tričko s cedulkou, na které byl nápis N1, druhý blonďák měl šedé tričko s cedulkou N2 a třetí blonďák měl čistě bílé tričko s cedulkou N3. Už černovlásků bylo oblečení podobné a cedulky se honosily nápisem S1, S2 a S3. 

,,Velmi inteligentní," prohodil s protočením očí černovlasý klon číslo jedna a pak se zahleděl na blonďáky sedící naproti němu, ,,Doufám, že spolu budeme vycházet, aby byl experiment vůbec k něčemu dobrý,"

,,Šest kluků bydlících společně je dost depresivní," odfrknul si blonďáček číslo tři.

,,Nejsme šest kluků, jsme jenom kloni, idiote," odfrknul si černovlásek číslo dva.

,,No a co jako?! Ale budeme žít v jednom domě s jednou jedinou velkou ložnicí a kurva nulovým soukromím! A neříkej mi idiote, bastarde!" praštil pěstí do stolku blonďák s cedulkou N2.

,,S tím nic neuděláme, hold si na to budeš muset zvyknout, blbečku," pokrčila černovlasá dvojka rameny.

,,Pche! Chci odsud, co nejdřív zmizet, tohle prostě není vůbec dobrej nápad!" trhnula hlavou blonďatá dvojka.

,Strávit čas v tomhle uzavřeném prostoru se Sasukeho chakrou... Žít pod jednou střechou s jeho klony a mít tolik volného času... Není to pro nás náhodou extrémně špatný?' pomysleli si tři blonďatí klonové naráz.

,,Mohl jsem si myslet, že budeš bačkora Usuratonkachi," uchechtl se Sasuke číslo dva.

,,Cos to řekl, ty bastarde?!" vylítnul nakvašeně blonďák od stolu.

,,Že seš bačkora, Usuratonkachi," ušklíbnul se dotyčný.

,,No tak! Nechte toho by dva! Musíme se uklidnit!" káral je Sasuke číslo tři.

,,Zabiju tě ty bastarde!" vystřelil najednou z místa N2 v ruce zářící modrou kouli Rasenganu.

S2 se proti němu vyřítil se svým Chidori.

Experiment [SasuNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat