Experiment 5

1.3K 129 46
                                    

- Večer v Jouninské jídelně –

Naruto překvapeně zíral na Sasukeho ležícího znaveně na dřevěné lavičce.

,,Našel jsem ho takhle," zamumlal Kakashi, který sem Naruta přivedl.

,,Myslíte, že zvládne vydržet do zítřka?" zajímal se Naruto a sledoval Sasukeho tělo jako poklidně oddechuje.

Vypadal ztrhaně.

,,Asi bude lepší, když to zrušíte, Naruto," položil mu Kakashi ruku na rameno.

,,Ano, ale... On chtěl vydržet, co nejdýl, když už mu zbývá jenom jeden klon," namítnul blonďák a starostlivě si ho prohlížel.

,,Když už je takhle vyčerpaný, jeho tělo by nemuselo unést zkušenosti, které by získat z posledního klona a mohl by se zhroutit," připomněl mu šedovlasý sensei.

Naruto se lehce kousnul do rtu.

,,No... Asi máte pravdu sensei, měli bychom to zrušit," přikývnul nakonec Naruto a přikleknul si k němu.

,,Nechám to na vás chlapci. Je to vaše rozhodnutí, ale musíte dbát i na vaše zdraví," rozloučil se s ním Kakashi a pomalu odcházel pryč.

Blonďák sledoval, jak se víčka lehce zatřepotala a pak odhalila na svět překrásné temné oči půlnoční barvy.

,,Sasuke," zašeptal Naruto, ,,Měli bychom ten experiment zrušit. Už to nezvládáš... Nechci, aby se ti něco stalo. Jestli to budeš ještě chvíli udržovat, něco se ti určitě stane." promlouval k němu.

,,Mmh," zamumlal jenom unaveně černovlasý Jounin a znovu oči zavřel.

Naruto si smutně povzdechl.

,Není fér, že můj klon ho políbil a já nemohu. K čertu s tím, že mám takovou zkušenost a vzpomínku, když to vlastně byla jenom část mého já. Chtěl bych to udělat skutečně. Skutečně ho políbit... Jenže k tomu nikdy nedojde... Možná... Možná bych mu měl říct, že jsem ho vážně omylem nepolíbil...' přemítal v hlavě a díval se stranou.

,,Naruto..." vyprostil ho z myšlenek Sasukeho tichý hlas.

Podíval se na něj.

,,Před tím... Před tím, než to zrušíme... Chci, abys mi něco potvrdil," mluvil tiše a vyčerpaně.
Pořád ležel na boku na lavičce, nebyl schopný se ani posadit. Tenhle experiment ho stál hodně charky a hodně síly.

,,Hm?" brouknul blonďatý Jounin.

,,Ten polibek," začal znovu Sasuke s tou zpropadenou situací, která se stala předchozího večera,

,,Vážně to byla jenom chyba našich nádob nebo... To bylo skutečné?"

Naruto se na něj zmateně podíval.

,,Co kdybych ti já jako opravdové já řekl, aby si mě políbil?... Souhlasilo by tvé skutečné já?"

Blonďák začal být nervózní. Tohle by udělal ze všeho na světě nejraději, ale zdravý rozum mu poradil něco jiného. Posmutněle se usmál.

,Nemůžu ti odpovědět, Sasuke,'

,,Byla to chyba dvojek, Sasuke... S ničím takovým bych nesouhlasil," zamumlal a snažil se, aby jeho hlas zněl věrohodně.

Sasuke po něm hodil velmi zvláštním pohledem, který Naruto nemohl nijak identifikovat.

,,Zrušíme to, jo? Jsi unavený,' pousmál se na něj nakonec.

º•º•º

- Mezitím v domku určeným pro experiment –

,,Sasuke!" křičel Naruto vzrušeným hlasem a pánví vycházel vstříc svému milenci.

Černovlásek do něj dlouze a rychle zajížděl svým mužstvím a rty mu přitom oždiboval bradavky. Nechat do svých zad zatínat Narutovy prsty a s požitkem si užíval to, jak blonďák stahuje kolem jeho pohybujícího se mužství svoje svaly.

,,Sasuke! Já... Už-ž budu... Ttebayo," zakňučel blonďatý mladík a jen co to dořekl, hromada vzrušení a slasti nashromážděná v jeho varlatech vybouchla a začala necudně kropit Sasukeho i svoje břicho.

Černovlasý chlapec se po několika dalších přírazech udělal do těla otřásajícího se pod ním. Sklonil se k jeho obličeji a skoro až láskyplně ho políbil. Pak z něj vyklouznul a svalil se udýchaně vedle něj.

,,To je tak skvělý," zamumlal blonďák udýchaně a podíval se na svého černovlasého milence.

,,Jo... Bože... Kolikrát jsme to už dělali? Šukáme spolu jako zajíci už od rána," rozesmál se zvonivým smíchem.

Tenhle smích si Naruto vryl do paměti a doufal, že si ho jeho skutečné já bude pamatovat.

,,Za chvíli zmizíme," zamumlal znenadání černovlásek, ,,Myslím si, že to Sasuke už dlouho nevydrží,"

Naruto lehce posmutněl, ale pak se pousmál.

,,Dali jsme jim lekci," zazubil se na něj.

,,Na tohle nezapomenou do konce života," rozesmál se znovu Sasuke.

,Já rozhodně ne... Ale jak se pak ke mně budeš chovat ty?' pomyslel si unaveně blonďák.

Sasuke se k němu přetočil bokem a prstem začal tvořit na jeho hrudi neidentifikovatelné obrazce.

,,Pojďme si to ještě užít... Nemůžu se tě nabažit, Naruto," naklonil se nad něj a políbil ho.

,,Čím to, že každý náš klon je vlastně jiný, že originál?" zajímal se blonďák a prohrábl se Sasukeho havraními vlasy.

,,Všichni jsme součástí našeho skutečného já. Ale každý z nás podle mě dostane něčeho trochu víc, než toho dalšího..."

Naruto povytáhl obočí.

,,Nikdy jsem neměl v plánu ti říct, že tě miluju... Bál jsem se, jak se ke mně zachováš," posmutněl a dál nechával hebké vlasy klouzat mezi svými prsty.

,,Vlastně... Už delší dobu jsem něco tušil," usmíval se na něj černovlásek a přitáhl si ho znovu do polibku, ,,Ale teď už dost keců... Mluvit můžou naše skutečná já... Teď chci, abys ho do mě vrazil," zavrněl mu nadrženě do rtů.

º•º•º

- Jouninská jídelna –

,Nezáleží na tom, jestli tohohle experimentu lituju nebo ne... To, co se stalo, byla jenom chyba nádob a hotovo,' pomyslel si Naruto a složil ruce do pečetě.

Sasuke se unaveně převalil na lavici na záda. Zavřel oči a stejně jako Naruto, i on složit ruce do pečetě pro uvolnění.

,,Kai!" vyhrkli oba v jeden moment.

Pak, jakoby se čas zastavil. Oba vytřeštěně a zmrazeně zírali před sebe a ve svých hlavách jim právě probíhalo všechno, co jejich jedničky za tenhle jediný den stihli prožít.

,,Kyáááá!"

Noční potemnělou Konohou se z Jouninské jídelny ozval křik plný nervozity, nechápavosti, výčitek, zděšení a trapnosti.

Experiment [SasuNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat