haii jiminie imagine is here,sorry for my awful idea & for late update! >_< ...........
reader as mina
mina
auch!
sakitnya kepala,aku kat mana ni?asal gelap sangat tempat ni?
aku dengan gagahnya berjalan walaupun jantungku berdegup laju akibat takut.
aku ternampak sebuah rumah dan ternyata rumah itu adalah rumahku.
eik?
aku lihat sekeliling tiada apa-apa hanyalah rumah aku.
aku terus berlari masuk. tiada sebarang perabot pun didalam rumahku ini.
aku menuju ke bilikku saat aku terdengar ada org mengetuk pintu dgn agak kuat.
aku dengan ragu ragu buka.....
terlihat seorang lelaki lingkungan umurku,sdg duduk dihujung dinding bilikku sambil menangis teresak esak.
aku dah takut dah,serupa seakan akan hantu.
"eomma!,help me!"
secara mengejut lelaki itu menghampiri ku,wajahnya aku tak dapat lihat kerana dia sdg tunduk dan mengengam kakiku dengan erat sekali.
sakit woi!
"mina,tolong saya,tolong saya awak,(cough),tolong lah saya!,saya tak nak pergi dari dunia ni lagi selagi awak tak tolong saya!!"
"arghhh!!"
aku tersedar dari mainan tidurku,dada aku turun naik seakan akan mimpi itu benar benar berlaku sebentar tadi.
"kenapa?kenapa aku tak mimpi pasal bts jimin?kenapa mesti mimpi benda yg creepy!,why?!"
aku geram dan bangun,tiba tiba aku terjelupur jatuh.
entah rasa sakit kat kaki aku ni.
aku lihat kaki aku ada bekas merah seakan akan org mencengkam kuat kakiku ini.
"sumpah real"
pandangan aku mula gelap saat aku dapat rasakan mimpi yg sentiasa bermain sejak minggu ni nyata!
sebelum aku pengsan,sempat aku melihat seorang lelaki dgn wajahnya yg risau menepuk pipiku perlahan.
"siapa kau......"
uhm,uhm,sakitnya badan,aku kat mana ni sehhh,babun lah!
(maaf yer babun,baik aku lari sebelum mereka sampai,aih jgn mengarut,mari berbalik kpd cerita tadi)
perlahan lahan aku buka mataku yg indah ni.
"hai,mina"
aku toleh ketepi aku,dengan pandangan aku seorang lelaki yg aku tak kenal sdg tersenyum manis sambil melambai kearah aku.
"h-hantu!!!"
aku terus terbangun dari pembaringanku yg tak selesa.
aku ada kat ruang tamu?! bukan kat bilik ke tadi?
"macammana awak tau saya hantu mina?hebatnya awakk,best tak mimpi yg saya buat utk awak sedar kehadiran saya setiap malam?"
apa kebenda lelaki ni mengarut?mim-,okay aku dah faham.
dia lah hantu dalam mimpi aku ni?!,shiteuu.
"eyy,apa awak nak ha?!,sibuk ganggu mimpi indah saya kenapa?takde kerja ke?"
YOU ARE READING
BTS&SF9 IMAGINE💞
De Todountuk reader diluar sana berimagine,enjoys guys.... BTS&SF9💕[IMAGINE EDITION]