lístky na koncert

22 1 0
                                    

ahoj som jack dylan grazer mam 16 rokov a zijem v Los Angeles a za tri dny mam narodeniny a  hned deň po mojich narodkách má moj oblúbení herec menom finnwolfhard  koncert je strašne pekný  a nadaní .No proste je sexy . ked som zišiel po schodoch hned na mna vyletela mama z dverí .

dobré ráno jackie.

                                        dobré ráno mami.

ako si sa vyspal.

                                     dobre.

a mami mohol by so dostať lístky na koncert môjho oblubeného herca finnawolfhard .prosím moc moc prosím .jackie neviem nemamé na to peniaze . ale skús sa spojiť s otcom a mojou babkou a detkom.uvidíme ano jacku. zo slzami v očiach som vybehol do izby a padol na posteľ kde so sa išiel vyplakat a s slzami som aj zaspal . Až ked mama ma zavolala na večeru(jackie večera) vstal som s postele a šiel som na večeru na večeru mama prichistala omeletu s zeleninou.Hned ako som dovečeral som sa vybral do kúpeľne urobiť večernu higienu.Hned ako som vyšiel zo sprchy lahol som si na postel a premýšlal som nad koncertom finna.A potom som nad tímato myšlienkami zaspal .

 Hned druhý deň som mamu počul telefonovať ale moc ma mi to počuvať myslel som si že hovori zo svojim šefom s práce .(rozhovor)ahoj môj syn by strašne chcel ísť na koncer svojho oblúbeného herca finna Wolfharda  a že čí by ste sa nechceli zloziť na lístky.OKEY rád pomôžem .ahoj mamy môj syn by chcel ist na koncert svôjho oblúbenejo herca finna Wolfharda tak mam nápad či by sme sa neposkladali na tie listky.okey z dedom radi pomôžeme.Dakujem moc .(koniec rozhovoru).došielsom do kúpeľlne a urobil som si hygienu dnes mam presne 17 rokov rýchlo som sa obliekol mala totišto doisť babka s detkom a mamin bývalí a jeho frajerka. Z jeho frajerkou som mal dobrý vzťach . Po pol hodine som začul zvonček tak som šiel otvoriť a babka z detkom hned vošli do vnútra a hned po nich aj moj otec  pogratulovali mi a ja som si išiel rozbaliť malú grabičku bola lahká hned ako som ju otvoril myslel som si že to je iba sen .Na celý dom som vykríkol omggggggggggggggg .po  oslave so išiel do kúpľne si urobyť večernú hygienu . a šiel som spať aby som bol na zajtrajšií koncer vispnaný.



tak dúfam že dúfam že sa vám to lúbí a inač sorry za chyby.

fack skKde žijí příběhy. Začni objevovat