koncert

12 1 0
                                    

Ráno som sa zobudil o 7:00h lebo sme mali  viražať o 9 a aj tak hodinu trvá cesta .Hned som leťel do kúpeľne kde som si urobil rannú hygienu a išiel na raňajki na raňanki som mal palacinky .Hned po raňajkách som sa išiel obliecť zobral som si mikinu kde bol obrázok finna a mama zo spodu kričala nech si pohnem už so msa iba obul  a mohli sme isť mega som sa tešil cestou som bol nervozni a klepal som sa jak idiot už sme boli u tej budovi kde mal byť koncert sekurity sa nás opytal že či mame lístky tak sme mu ukatzali lístky a pusťil nas do vnútra bolo tam vela fanyniek ked nas konečne pustili do sály tak som si myslel že skolabujem po chvílke na podium višiel finn s kapelu a začal hovoriť (ahojte všetcy dnes zahráme pár pesničiek ako napríklad city boy ,take on me,My Kind of Woman tak ideme na too)ked začali hrať myslel som si že začnem padať bolo tam viacej chalanov  vsetky fanynki začali plakať ale ja som to nakoniec udržal  ked začali spievat take on me (kdo by nevedel kdo co znamena take on me preklad:vezmi ma) som so už nevidržal rozplakal som sa ked začala hrať tretie pesníčka to skor bola tak smutná na pol veselá .ked skončil mama si niekam odbehla a ja som čakal v aute ale zaujimala by ma prečé išla naspeť  do budovi kde bol koncert po niekoľkích minutách višla z úsmevom natvári  prečo sa tak divno škeríš to ti poviem až doma povedala  .Ked sme pršli domov tak som mame povedal povieš mi to už no dobre dohodla som ti s finnovím manažérom že s finnom môžeš stráviť jeden deň.srdce mibušili a sto krát viac myslel som si že toto je všetko iba sen ale nebol .finn dojde už zajtra usmiala sa na mna. a ja som sa jej vtrhol do náruče a potom mi povedala že by so msamal isť vyspať .

fack skKde žijí příběhy. Začni objevovat