– Cu paiete sau fără paiete? întrebă șatena, dând la următoarea pagină din revista ce stătea pe genunchii ei bronzați.Ultimele zile au fost șocant de normale. Toată lumea se comporta de parcă nimic nu se întâmplase. De parca Kimberly nici nu existase. Ceea ce e iritant, era prietena mea iar ideea că nu mai e printre noi pare ireală.
Inspir adânc aer în piept, ridicându-mi privirea spre Brooklyn. Deși nu aș fi vrut, o judecam. O judecam pentru că sora ei fusese omorâtă iar singura ei grijă în momentul acesta era ce fel de rochie avea să poarte la balul de sfârșit de an. Eram furioasă și asta se putea observa cu ochiul liber. Sunt ca o carte deschisă, una cu o copertă strălucitoare și conținut vag.
– Încetează, Brooke! oftez. Încetează să te prefaci că totul este bine. Kim a murit, însă asta nu înseamnă că trebuie să uiți de ea.
– Summer, am de gând să las asta în mâinile profesioniștilor, răspunse pe un ton surprinzător de calm. Nu ar ajuta cu nimic dacă mi-aș băga nasul, zise și își dă ochelarii de soare jos, având o expresie neutră. Nu e nimic ce pot face.
Prietena mea ma invitase pentru a face o baie în piscina părinților ei. Plănuia să avem o după-amiază liniștită, însă – dintr-un motiv evident – amândouă eram tensionate iar situația a ajuns în acest punct. Încercam să o înțeleg și știam că are dreptate, într-o oarecare măsură. Aș fi vrut să plâng, să mă exteriorizez. Însă nu puteam, am făcut-o de prea multe ori în ultimele zile și ajunsesem în ipostaza în care nu mai puteam să o fac din punct de vedere fizic.
– Ai de gând să mergi cu Thad? o întreb iar șatena mă privește confuză. La bal, îi explic.
– Aștept să mă invite, își săltă umerii nonșalant.
Credeam că ei doi sunt un cuplu. Un cuplu în devenire, cel puțin. De ce ar mai trebui să o invite?
– Fă-o tu, mă ridic de pe șezlong, prinzându-mi părul într-o coada.
– Poftim?
– Invită-l tu. Nu e mare lucru, oricum, iau sucul de pe măsuța de lemn, admirând priveliștea.
Ce e drept, casa lui Brooklyn era amplasată într-un loc minunat, retras. Iar împrejurimile te uimeau de fiecare dată.
– Da, poate am să o fac, în scurt timp mi se alătură mie, luand paharul din mana mea.
Strâmb nemulțumită din nas. Nu mă deranja să împart, eram obișnuită cu asta căci aveam frați. Însă sucul acela era foarte bun și oricât de stupid sună mi-aș fi dorit ca prietena mea să nu mi-l ia. Deși e doar suc și puteam oricând să cer încă unul.
– Sper că știi că nu am uitat de ea, Summer, oftă. Doar că e mai ușor să nu mă gandesc la asta, știi ce zic? Pentru că atunci când o fac mă simt de parcă un roi de albine îmi umblă prin întreg trupul, gesticulă.
Aș fi vrut să o întreb dacă crede că vor găsi vinovatul, însă nu voiam să o mai încarc cu astfel de gânduri.
– Cine ar face așa ceva? suspină.
♡
Chanel își trase iar geanta pe umăr, ridicându-se din bancă.
– Deși biologia e materia mea favorită, aș fi preferat să nu dăm test săptămâna viitoare. Nici măcar nu mă simt în stare să deschid caietul fără ca măcar să mă gândesc la ce s-a întâmplat, murmură în timp ce își strânse mai bine coada din creștetul capului.
– Măcar o să avem ocazia să uităm de toate astea la balul de sfârșit de an, adaug. Sunt sigură că cineva o să strecoare bautura fără ca doamna Sanchez să observe.
CITEȘTI
Summer and other mysteries
Ficção AdolescentePrezența unei persoane este nimic. Însă absența este totul. Summer crede că viața este un film cu buget mic, unul dintre acele filme pe care le vezi când ești plictisit. Iar Skyler crede că Summer este o actrița prost plătita.