~4~

6 3 0
                                    

Benim gibi biri aşık olamaz ki yani bilmiyorum çok... Çok tuhaf

Biraz korkuyorum, Lena nın yüzüne bakamıyorum. Onun yanına gidince terliyorum ve kekeliyorum.
Bi süre oturup kafamı toplamaya çalıştım. Aniden bana doğru yaklaşan ayak sesleriyle irkildim. Gelen Lenaydı.
Hiçbirşey söylemeden gittiğim için endişelenmişti. Yanıma oturdu ve soru sormaya başladı...
- Jimin iyimisin?
Ne oldu? , hasta fln mısın yoksa?
Korkutma beni jimiin!!!

Lena nın gözlerine dalmışım, hiç böyle hissetmemiştim. Benim için endişelenmiş olması beni mutlu etmişti.
Elinden tuttum ve...

+ Gel hadi, bi yere götürücem.

- Nereye? Ama okul ne olucak?

+ amaan boşver okulu, gidelim hadi.

Elinden tuttuğum gibi koşarak okuldan uzaklaştık. Ona yalan söyledim çünkü nereye götüreceğimi dahi bilmiyorum.
Elimi avucunda sıkıp

+ Jimin dur artık. Hem nereye gidiyoruz?

Ona ne diyeceğimi bilmiyorum. Çok tuhaf bi durumun tam ortasındaydım.
Lena ya yaklaşıp bi elimi beline dolayıp diğer elim ile saçlarını kulağının arkasına yavaşça geçirdim. Tek kelime edememişti, çok şaşırdığı belliydi.

Ona olabildiğince yaklaştım. Soğumuş yanaklarına, sıcak olduğunu hissettiğim yanağımı deydirdiğimde derin ama titreyen bir nefes aldığını hissettim.

Lena: Jimin bana fazlasıyla yakındı. Nefes almakta dahi zorlanoyordum. Peki ama neden böyle birşey yapıyor ki?

Aptal gibi göründüğümü düşünüp ellerimi Jimin in göğsüne dayayıp yavaşça onu itmeye çalıştım ama izin vermemişti.

+ Ji..Jimin napıyorsun?

Yüzümü ellerinin arasına aldığında anlını anlıma dayadı ve gözlerini kapadı.

- Sadece korkuyorum. Bana yardım et Lena.

Jimin dudaklarıma yönlendirdiği gözlerini tekrar kapatıp dudaklarıma yaklaşınca hızla onu itip, tokat attım. Ve koşarak oradan uzaklaştım.

Bu neydi şimdi? Jimin i sadece arkadaş olarak görüyorum. Ama o...
Ahh bi türlü aklım almıyor. Neden böyle birşey yaptı ki?
Tekrar okula gitmek yerine eve gitmeye karar vermiştim.

.....

Jimin: Tamamen kalbimin beni yönettiği o anı düşünmeden edemiyordum.
Bi banka oturup ellerimi saçlarımın arasında götürüp getirdim.

Ben böyle biri değilim, nasıl olur da Aşık olurum? Yinede o güzel gözlere, eşsiz gülüşe, samimi duygulara ve muhteşem güzelliğe karşı koyamamak elde değil. Onu gerçekten seviyorum.

Ama bi tokadı hak edecek kadar da pis bir herif olduğumu sanmıyorum.
Bi süre sonra eve doğru yola koyuldum. Lena yı arassammı acaba? Eminim konuşmak istemiyecektir.

Anahtarım ile kapıyı açıp yavaşça içeri girdim. Babam salonda oturmuş bilgisayar ile uğraşıyor, annem ise yanında oturmuş televizyondan dizisini izliyordu. Odama hızlı bir şekilde gidebilirim sanmıştım ama yakalandım.

+ Heey küçük Bey, gel buraya.

Annem in gözü de her yerde maşallah.
Küçük adımlar ile salona geçtim.

- Otur bakalım en sevdiğim oğlum.

+ Baba ben senin tek oğlunum.

Babam şakacı bir ifadeyle

BAŞ BELASI 🍃jmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin