Έφτασα στο πάρκο, χαιρέτησα τα κορίτσια και έπεσα στην αγκαλιά του Μάρκου...
Όταν είναι στην αγκαλιά του τα ξεχνάω όλα σαν να μην έγινε τίποτα!...
Πέρασε η ώρα και είπαμε να πάει ο καθένας στο σπίτι του... Ο Μάρκος έφυγε πιο νωρίς, είπε πως τον πήραν από την δουλειά που είχε στείλει για να τον πάρουν...
Δεν μου έχει πει τι όμως...!Καθώς περπατούσα είδα μπροστά μου μια παρέα μαζεμένη και να με κοιτάνε σαν λιγούρια! Τότε έπιασα το κινητό μου και περπάταγα πιο γρήγορα όμως μπήκαν μπροστά μου.
Τέτοια τύχη ρε φίλε δεν την έχει κανείς, μόνο εγώ!Άγνωστος 1: Ωπ κοπελιά... Πως και τέτοια ώρα είσαι μόνη;
Ε: Ήθελα να είμαι μόνη, τραβάς κανένα ζόρι;
Άγνωστος 2: Ουυ σκληρή μου φαίνεσαι... Μ' αρέσειςς
Ε: Εμένα και πάλι δεν μ' αρέσετε για αυτό κάντε άκρη να περάσω
Άγνωστος 1: Οοοο έλα τωρααα! Κάτσε μαζί μαςςς... Δεν θα σου κάνουμε κατιιιΤότε αυτοί οι δύο με πήραν και με πήγαν σε ένα στενάκι! Εγώ ούρλιαζα και φώναζα για βοήθεια μήπως με ακούσει κανείς αλλά κανείς δεν ερχόταν...
Ο ένας από αυτούς επιτέθηκε βίαια στα χείλη μου, εγώ τον έσπρωχνα με όση δύναμη είχα αλλά μάταια... Ήταν πιο δυνατός από εμένα...
Ένιωσα το χέρι του να πηγαίνει στο στήθος μου και τότε ήταν που καυτά δάκρυα άρχισαν να τρέχουν από τα μάτια μου! Του φώναζα και τον έσπρωχνα όσο μπορούσα αλλά αυτός είχε μπαστακοθει πάνω μου.
Συνέχισα να φωνάζω πιο δυνατά αλλά δεν μπορούσα να δω αν έρχεται κάποιος διότι το οπτικό μου πεδίο ήταν θολό λόγο των δακρύων!Κάποια στιγμή ένιωσα να φεύγει ένα βάρος από πάνω μου και τότε είδα τον...
POV Χρήστου (καιρός ήταν)
Περπατούσα για να πάρω καθαρά αέρα και να σκεφτώ...
Για κάποιον λόγο με το που μου είπε η Λίζα αυτά τα λόγια ένιωσα πολύ άσχημα, κάτι σαν να σπάει μέσα μου!
Η αλήθεια είναι ότι μόλις την είδα ήταν πάρα πολύ όμορφη και μάλιστα πολυ ελκυ...
ΏΠΑ ΏΠΑ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΩ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΚΈΨΕΙΣ;;;;
ΔΕΝ θα έπρεπε να της κάνω θα έπρεπε να σκέφτομαι πόσο πολύ ευχαριστήθηκα που την έκανα για άλλη μια φορά σκουπίδι ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΣΚΈΦΤΟΜΑΙ ΈΤΣΙ;;;;
ΤΙ ΜΟΥ ΣΥΜΒΑΊΝΕΙ;;;Θα σου πω εγώ τι σου συμβαίνει...
Ερωτεύεσαι φίλε μου... Ερωτεύεσαι το θύμα που είχες τόσο καιρό και την έκανες να υποφέρει... ΠΆΡΤΟ ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ΧΑΜΠΆΡΙ και δες πως θα την διεκδικήσεις!
YOU ARE READING
You Hurt Me But... I Love You!
General Fiction__________________________________________________ " Λ: ΑΣΕ ΜΕ ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ? Χ: Πολλά και διάφορα...! Έλα γιατί δεν ανοίγεις τον φάκελο; Δες μέσα τι έχει! Είσαι αξιολύπητη! Λ: Φύγε να μην σε βλέπω μπροστά μου... ΦΥΓΕΕΕ!!! Ο Χρήστος άρχισε ν...