Part 3

32 7 2
                                    


Ντριννν ντριννννν

Ναι παιδιά αυτό είναι το ηλίθιο ξυπνητήρι μου που με ξύπνησε από τον υπεροχοτελειο υπνακο μου...

Πήγα στην τουαλέτα, έκανα την πρωινή μου ρουτίνα και πήγα στην ντουλάπα μου να βρω τι θα βάλω πρωινιατικα. Φόρεσα μια απλή μαύρη μπλούζα και ένα μαύρο τζίν με σκισμένα γόνατα. Πολύ μαύρο ε; Ε εντάξει μωρέ δεν πειράζει!

Πήγα κάτω στην κουζίνα πήρα κινητό, κλειδιά, την τσάντα μου και έφυγα.

Μόλις έφτασα στο σχολείο πήγα κατευθείαν στα κορίτσια αλλά είδα πως ο Χρήστος φιλιοταν με την Νικόλ...

Προσπάθησα να κάνω την χαλαρή και συνέχισα να μιλάω με τα κορίτσια

Σ: Για δες ποιος είναι εκεί 😏
Ε: Που καλέ;
Μαρ: Από πίσω σου μωρή άχρηστη😂
Λ: Ααα... Ο ΜΆΡΚΟΣ!

Και κατευθύνθηκα προς τα κάγκελα που ήταν ο Μάρκος. Για να πω την αλήθεια ήταν αρκετά απότομος και δεν ξέρω το γιατί...

Μ: Γεια
Ε: Γειαα... Πως και από εδώ;
Μ: Τι καλέ να μην έρθω να δω πως είναι το κορίτσι μου;
Ε: Να περάσεις σου είπα εγώ να μην περάσεις;

Και τότε τον πήραν τηλέφωνο... Ακόμα να μου πει σε τι δουλειά θα πάει να δουλέψει αλλά... Τον είχαν πάρει και χθες... Γιατί πάλι σήμερα; Anyway χτύπησε το κουδούνι για μέσα και τότε άκουσα κάποιον να με φωνάζει ορφανό. Ήταν ο Χρήστος και η παρέα του... Φυσικά ποιος άλλος θα ήταν!

Ε: Έτσι και με ξανά πεις έτσι θα δεις μια άλλη Λίζα και δεν θα σου αρέσει καθόλου ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;
Χ: Μπααα... Λέω να σε φωνάζω έτσι για την πλάκα μου... Ορφανό!
Ε: ΣΤΑΜΆΤΑ

Πήγα με γρήγορα βήματα προς την τάξη... Τώρα θα αναρωτιεσται γιατί με λέει έτσι!

Οι γονείς μου έχουν πεθάνει εδώ και 4 χρόνια...

Flashback

Ήταν ένα συνηθισμένο πρωινό και είχα σχολείο. Κατά το μεσημέρι γύρισα σπίτι αλλά η πόρτα ήταν ανοιχτή. Σκέφτηκα πως μπορεί να γύρισαν οι γονείς μου από την δουλειά και τους φώναζα! Όμως όταν μπήκα μέσα είδα τον πατέρα μου στο πάτωμα αναίσθητο και ένας άντρας να ήταν πάνω από την μαμά μου και να της βάζει το πιστόλι στο κεφάλι...
Και μπαμ...
Και η μαμά μου ήταν νεκρή...
Ο άνδρας με είδε και προσπάθησε να με πιάσει όμως άρχισα να τρέχω ανιξερη που πήγαινα και του ξέφυγα!

End Flashback

Λίγα δάκρυα άρχισαν να πέφτουν από τα μάτια μου όμως τα σκούπισα κατευθείαν για να μην με δει κανείς και στο διάλυμα θα πήγαινα να έλεγα δύο λογακια στον Χρήστο...

You Hurt Me But... I Love You!Where stories live. Discover now