თავი 1

233 14 1
                                    

(A/N: ზევით დორამის მსახიობებს არ ვიმჩნევთ როცა წაიკითხავთ მიხვდებით რატომ ჩავსვი)

ჯენის POV.

როგორც იქნა დადგა ის დღე როდესაც არ ვარ Blackpink-ის ჯენი და ვარ უბრალოდ კიმ ჯენი. მოკლედ მთლიანად გადაცმული, სახე შეცვლილი, შენიღბული, სამ ვარსკვლავიან სასტუმროში. შანსი არაა რომ ვინმემ მიცნოს, მითუმეტეს გოგონებთან შედარებით მე ყველა ნაკლებად შეცვლილი ვარ. ახლა ოთხივე ვზივართ და ვფიქრობთ რა ვქნათ.
ლისა-მოდი დღეს არსად არ გავიდეთ ისედაც სულ გარეთ ვართ, უბრალოთ დავისვენოთ.
როუზი-კაი აზრია, უკვე დავიღალე აიდოლის ცხოვრებით მითუმეტეს როდესაც YJ-ს არტისტი ხარ.
ჯისუ ფანჯარასთან იჯდა და იყურებოდა როდესაც მოულოდნელად დაიყვირა.
ჯისუ-გოგოებო დაგვერხა!!!
მე-რატო რა დაინახე ესეთი.
ჯისუ-პაპარაცი! ხალხო გვიპოვეს!
ლისა&როუზი&მე-რაააა???!!!
ჯისუ-ხო მოდი ნახეთ ოღონდ ფრთხილად უარესი არ ვქნათ.
ლისა-ეხლა რა გავაკეთოთ?
მე-იუნგის დაურეკე! სასწრაფოდ!!
ლისა-ხო მოიცა ეხლავე.
ლისამ იუნგის ნომერი აკრიფა, დარეკა და სპიკერზე ჩართო, სანამ როუზი და ჯისუ ფარდებს აფარებდნენ როგორც შეეძლოთ.
მე-ღმერთო იუნგი ეხლაც თუ გძინავს ვერ გადამირჩ-
ტელეფონში-ალო. ხო ლისა.
მე-იუნგი გვიშველე!
იუნგი-რა მოხდა! ყველაფერი მითხარით!
ლისა-დღეს day off ავიღეთ და გადავიცვით, რაღაც უბრალო სასტუმროში ვართ, მაგრამ მემგონი პაპარაცებმა მოგვაგნეს.
ჯისუ-ვერ ვიტყოდი რომ პაპარაცია, მემგონი კამერებს ლაზერი არ აქ ხო?
იუნგი-რაა?! ლაზერი? პაპარაცი კი არა აგენტია და მემგონი მარტო ფოტოები არ უნდა უნდოდეს.
როუზი-მოიცა ეს ლაზერი რას უნდა ნიშნავდეს ან ფოტოების გარდა რა უნდა უნდოდეთ.
იუნგი-თქვენ! არ შეშინდეთ მაგრამ სავარაუდოდ იარაღისაა ლაზერი. თქვენს მენეჯერთან დარეკვას აზრი არ აქვს, ცოტა ხნის წინ დაპოსტა ინსტაგრამზე მაგარი მთვრალია, ჩემს მენეჯერთან დავრეკავ მანამდე თქვენ უნდა გავიყვანოთ მაქედან. კარგი მოემზადეთ და მისამართი მითხარით ბიჭებთან ერთად მოვდივარ.
მე-საშიში არ არის თქვენც რო აქ იყოთ?
იუნგი-ახლა მაგაზე ვერ ვიფიქრებ ჯენი. მისამართი მითხარით.
ჯისუ-სეულში ვართ, XXXXX ქუჩა სასტუმრო "XXXXXXXX" ოთახის ნომერი 16.
იუნგი-კარგი მოვდივართ ეხა უნდა გავთიშო, ფარდები ჩამოაფარეთ.
მე-კარგი კარგად.
იუნგი-კარგად.

20 წუთის შემდეგ

ჯერ 20 წუთიც არ იყო გასული ჯიმინმა კარები რომ შემოანგრია.
ჯიმინი-წავედით. წვიმს და ქოლგები არ გაქვთ?
ჯისუ-არა არაფერი არ წამოგვიღია დორმიდან.
ნამჯუნი-ცუდია, რომ გამოვედით არ წვიმდა და არც ჩვენ არ გვაქ ქოლგები.
იუნგი-არაუშავს გოგონების დაფარვა მაინც გვიწევდა და თან წვიმისგანაც დავიცავთ.
ლისა-და თქვენ?
ჯონგუკი-ჩვენ არ გვჭირდება დაფარვა, თან მანქანით ვართ და ძალიან არ დავსველდებით.
ჯინი-კარგი წავედით. ბევრი ხანი ნუ დავრჩებით ჩვენც არ დაგვიჭირონ.
ყველა გავედით ოთახიდან და გადავწყვიტეთ ვინ ვის დაფარავდა.
მე ჯიმინი მფარავდა,ლისას ჯონგუკი, როუზს ვი, ჯისუს ჯინი. დანარჩენები არემარეს ამოწმებდნენ, მაგრამ ჯიმინს ისე მჭიდროდ ვყავდი ჩახუტებული, რომ ძლივს ვმოძრაობდი.
მივედით ახლომახლო სასტუმროში რომელიც ჯინის მეგობრის იყო და საფრთხე არ გვემუქრებოდა. ისევ ისე დავნაწილდით დაფარვაზე და მივედით შესასვლელთან. უკვე შევდიოდი როდესაც ვიღაცამ ხელზე მომქაჩა. ინერციით უკან შემოვბრუნდი და...

გაგრძელება იქნება...

________________________

ინტრიგა ინ ექშეეენ!  მოკლედ დაიწყო ფიკი და დაიწყო თავგადასავალი. თუ ვინმე ამას ოდესღაც წაიკითხავთ და დაგაინტერესებთ შემდეგი თავი, მინდა იცოდეთ რომ შემდეგი თავი დაიდება 5 ვოუთზე(ანუ ვოუთები კი არ მაინტერესებს უბრალოდ ამას ბევრი არ წაიკითხავს და შესაბამისად 5 ვოუთიც არ აგროვდება და მე დრო მექნება ახალი თავების დასაწერად🤣).480 სიტყვა.

A funny story of Love (ქართული)Where stories live. Discover now