ინერციით უკან შემოვბრუნდი და...
________________________
გავაანალიზე რომ ვიღაცა მეხუტებოდა. ავიხედე და ჯიმინი დავინახე.
ჯენი-ჯიმინ... რა ხდება? ჯიმინი-არაფერი.. მეგონა კიდე ლაზერი დავინახე.
ჯენი-ხოო... ცოტა გამიკვირდა და...
ჯიმინი-ბოდიში.
მე-არა რისი ბოდიში თუ ლაზერი მართლა დაინახე პირიქით მადლობა.
ჯიმინი-რისი მადლობა.ჯიმინის POV.
ჯენი უკვე შესვლას აპირებდა, როდესაც მივხვდი რომ ამ შანსს ხელიდან ვერ გავუშვებდი. ასეთ უსაფრთხო ადგილას ვეღარ მოვხვდებოდი და ვერც ვერაფერს გავბედავდი. თან მიზეზიც მქონდა, არც ისეთი კაი მაგრამ მაინც.
ჯენის POV.
როდესაც ჯიმინი ჩამეხუტა ცოტა არ იყოს გამიკვირდა. მითხრა, რომ ლაზერი მოელანდა, მაგრამ არ დავიჯერე და ვერ მივხვდი საერთოდ რა მოხდა. ან ჯიმინს რა მიზეზი უნდა ჰქონოდა, რომ ჩამხუტებოდა. მთელი დღე ამაზე ვფიქრობდი და ვერ მოვისვენე. ისე მთელი დღე მაინც არაფერი არ გამიკეთებია.
უკვე დაღამდა, ცოტა ხანში ისევ Blackpink-ის ჯენი ვიქნები. ნუ მაინც კარგი დღე იყო. ვერც ღამით დავიძინე. ვერაფრით ვერ ვხსნიდი ჯიმინის ამ ქმედებას.
5 საათისთვის ძლივს ჩამეძინა მაგრამ რად გინდა, რანაირად შეგიძლია დაიძინო ადამიანმა როდესაც იმ ოთახში ხარ სადაც ლალისა მანობანი. მეგონა გამოვიძინებდი მაგრამ დილის 11-ის ნახევარზე ლისამ არსაიდან წივილი დაიწყო და ყველა ლოგინებიდან წამოგვაგდო.
ლისა-ხალხო! შარში ვართ! ჯენი შენ განსაკუთრებით! ჯერო და SM-ს ქოლაბი უნდოდა და რო ვერ მიიღო ჭორები ააგორა რომელმაც მხოლოდ ჩვენ დაგვაზარალა(A/N-მინდა დავამატო რომ რაც აქ დავწერე სიმართლეს არ შეესაბამება). ახლა წამოვიდა მეორე ტალღა, დავიჯერო Bighit-იც რამეს გვერჩის?
მე-ქალო ნუ დაგვაბნიე ყველა, წინასწარ ნუ ლანძღავ ნურავის და დროზე თქვი რა მოხდა.
ლისა-რა მოხდა და შეიძლება იმ სასტუმროში აგენტი იყო, მაგრამ აქ რომ უეჭველი პაპარაცები იმალებოდნენ მაგას წყალი არ გაუვა.
ეს თქვა და ტელეფონი ჩვენსკენ შემოატრიალა. ვეღარ ვაზროვნებდი იმისგან თუ რაც ახლა ვნახე.
YOU ARE READING
A funny story of Love (ქართული)
Fanfictionმოკლედ, თუ მოგწონს კომედია, მოგწონს BTS და Blackpink მაშინ სწორ ადგილას მოხვედი. მთავარი შიფი:Jenmin მეორე შიფი:Liskook. #Jennie ფიკში გამოყენებული არცერთი ფოტო ან ვიდეო არ მეკუთვნის მე.