თავი 2

27 1 0
                                    

  ლექციებიც მალე დამისრულდა,ჩემ თავს არ ტოვებს  ის აზრი ,რომ იმ პედოფილ ნაბიჭვარ ალექსს ვნახავ.მისი სახელის ხსენებაც კი გულს მირევს,მაგრამ რა  თქმა  უნდა  კომპანიაში ჩემი მისვლა იმ სირს ჩემთვის
"მოგონებებით"გულის ტკენა უნდა.
ზეინი და ჰარიც იქ იქნება ვერაფერს ზედმეტს ვერ გამიბედავს ...

ჯეიკის მოსაძებნად მივდივარ იცოდეს და ძებნა არ დამიწყოს მართლა საუკეთესო არიან ის და სარა ბევრი ცდილობს ჩემთან იმისთვის იყოს ახლოს რომ ფული მაქ და მამაჩემის ძალაუფლება ამის გამო კი ჯეიკს ძალიან ბევრი ყავს ჩემს გამო ნაცემი ...

ამასობაში ჯეიკი დავინახე ეზოში ბიჭებთან ერთად იდგა და საუბრობდა.
-ჯეიკ-ხმამაღლა დავუძახე რამოდენიმე ბიჭი ხმა მაღლა იცინოდა ამიტომ მომიწია ხნის აწევა.ჯეიკმაც მალე განიცადა რეაქცია
-სტელა, ერთი წუთი ბიჭებო-ბიჭებმაც თავი დაუქნიეს იმის ნიშნად რომ შეეძლო გასულიყო .
-ჯეიკ ლექციები დამისრულდა და კომპანიაში მივდივარ
-კარგი ფრთხილად იყავი და შეეცადე იმ  პედოფილის ანკესზე არ წამოეგო ...(ჰეი დირთებო ის არა რაც ისულისხმეთ-მაგრამ სტელას ჰარის ანკესი ურჩევნია)ხომ იცი შეეცდება გაგამწაროს.
-კი ჯეიკ მივხვდი ჩემი იქ მიყვანის მიზეზიც მაგ არის.
-არ მოიწყინო გოჭო დღეს კლუბში წავიდეთ გინდა?სარასაც ვუთხრათ თორე იტყვის დამივიწყეთო
-რატომაც არა,წავიდეთ რვაზე ხო გაწყობს
-კარგი სარას მე ვეტყვი.
-კარგი წავედი-ჯეიკმა ფრთხილად ჩამიკრა გულში და შუბლზე მეამბორა.

******
კომპანიის კარევთან ვდგავარ ძალიან აღელვებული არ ვიცი ალექსი რას გააკეთებს როგორ გამოგვიყვანს მე და ზეინს წყობიდან.

კიმპანიაში ყველა მიცნობს შეძლებისდაგვარად ხშირად დავდივარ აქ ამიტიმ მხრებში გავსწორდი და ისე მივუახლოვდი ლიფტს,45-ე სართულს დავაჭირე სულ ბოლო სართულზეა ზეინის და მამას კაბინეტი.

i don't deserve youWhere stories live. Discover now