İnsanların büyük çoğunluğu inandığı din için yaşıyor. Bu insanlar genelde cennete gitmeyi hedef olarak seçerler. Ama bu insanlardan herhangi biri bi gün ateist , agnostik veya benzeri birşey olursa hayatı anlamsız bulmaya başlayacak ve yaşamak için anlam aramaya başlayacaktır. Çünkü gözü kapalı inandığı din e artık inanmamış ve en büyük hedefinden vazgeçmiş olacaktır. Tabiki bu herkes için geçerli değildir. Fakat sırf hayatı anlamsız bulmaya başladığı için intihar eden onlarca insan var. Peki hayatı anlamsız bulduğumuzda ve yaşamak için sebep aradığımızda ne yapmamız gerekiyor ?
Aslında yapmamız gereken şey çok basit yaşamak için sebep aramak yerine sebep üretmeliyiz. Yeni hobiler edinip yeni insanlarla tanışmalıyız hedeflerimizi gerçekleştirmek için uğraşıp sürekli yeni hedefler belirlemeliyiz. Ve en önemlisi aşk...
Aşk o kadar güçlü birşeydirki hayatı tekrar anlamlı bulmak için aşık olmanız yeterlidir bazen. Fakat herşeyde olduğu gibi aşktada negatif şeyler vardır. Mesela hayatınızın merkezine koyduğunuz, aşık olduğunuz insanı kaybetmek gibi. Böyle bir durumla karşı karşıya kaldığımızdada hayatın anlamını sorgulamaya başlarız. Ve yine en başa döneriz. Ruh ikizimizi bulana kadar kısır döngü böyle devam eder.Fakat bunların dışında yaşama amacımız farklıdır aslında. Yaşamın tek amacı ölümdür. Ölmek için doğup, büyüyüp, gelişiriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden Yaşıyoruz ?
RandomNeden yaşıyoruz ? Yaşama amacımız ne ? Mutlu bir hayata sahip olmakmı yoksa hayallerimizi gerçekleştirmekmi ? Herşeyin sonunda öleceksek yaşamanın ne anlamı var ? Hayat yaşamaya değermi ?