Geçenki bölümde Bookingbox123 Alex'in Ariel'den başka iki kardeşi daha olduğunu söylemişti.Bu bölüm bunun üzerinde duracağız.
Aslında sadece iki değil,3 tane "üvey" kardeşi var.Bunlar hakkında pek bir bilgi yok sadece adları;Lauren,Katrina ve Jessica.
Bunları da araştırmaya çalıştım belki biyografileri filan olur diye.Ama yokmuş sadece birkaç tane fotoğraflarını bulabildim.
Katrina'da bir duralım?Fotoğrafta da gördüğünüz gibi Oregon'da yaşadığı yazmakta fakat Katrina'yı ararken bu fotoğrafla birlikte birçok kişi daha var fakat örmetin Katrina'nın Oregon'da yaşaması bir nokta.Tabii bu kişinin gerçek Katrina olduğunun herhangi bir kesinliği yok.Jessica hakkında fotoğraf veremeyeceğim çünkü çok fazla fotoğraf olmakla birlikte herhangi bir ayırt edici noktası da yok.Ama biz bu üçünün de Alex'in üvey kız kardeşleri olduğunu biliyoruz.
Dediğim gibi bu iki fotoğraf gerçekte olabilir,yanlış da olabilir.Belki soyeşimlerini de değiştirmişlerdir fakat biz yüksek ihtimaller ve elimizdeki bilgilere göre hareket etmek zorundayız.
Şimdi hazır "aile" konusu açılmışken Alex'in özel hayatına da bir göz atalım,ne dersiniz?
Alt Başlık:Alex Hirsch ve Dana Terrace
Baykuş Evi'nin Esrarengiz Kasaba ile bağlantısı olmasının en büyük nedeni Alex ve Dana Terrace arasındaki ilişki.
Yani kurgularıyla herhangi bir alakası yok bu iki çizgi dizinin bağlantılarının en büyük nedeni budur.
Bilmeyenler için;Dana Terrace,Baykuş Evi'nin yazarı.
Bu iki yazarın arasında uzun vadeli bir ilişki bulunmaktadır.Not:Ayrıca Alex tam bir Nintendo ve Simpsons hayranıdır.Bu bilgiyi de paylaşayım :)
Galiba hepiniz Alex ismini okumaktan bıktınız ya da bazılarımız :)
Fakat ne yazık ki bu kitapta bir ilki gerçekleştirmemize rağmen hayalet okur sayısı oldukça fazla ama yine de herkese teşekkür ederim.
Eleştirilerinizi ve önerilerinizi unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esrarengiz Kasaba-Alex Hirsch[TAMAMLANDI]
RandomBir hayranın kaleminden ilk kez! Wattpad'de bir ilk! Alex Hirsch Biyografisi! Esrarengiz Kasaba,herkesin bildiği gibi Alex Hirsch'ün zihninden tüm dünyaya yayılmış ve bizim çok sevdiğimiz Esrarengiz Kasaba olmuştu. Her Esrarengiz Kasaba hayranının b...