Şizofreni İddiası

158 10 17
                                    

Bazı hayranlar Alex Hirsch'in şizofreni olduğunu iddia ediyor.Peki gerçek mi?

Bu konuya da değinmek istedim.

İlk olarak şunu belirtmek isterim ki her hayal gücü geniş insan şizofreni değildir bu yanlış bir algı.

Örnek verecek olursak Orta Dünya'nın yazarı John Ronald Reuel Tolkien'ın hayal dünyasını size anlatmama gerek yok sanırım.

Şizofreni miydi;değildi.Ayrıca Esrarengiz Kasaba'nın bu kadar geniş karakter ve olay akışına sahip olmasının en büyük nedenlerinden birisi Alex Hirsch'in kendi hayatından uyarlamış olmasıdır ki buna önceki bölümlerde değinmiştik.

Bu iddiaları görünce ilk önce araştırdım hatta psikologlar tarafından hazırlanan birçok şizofreni listesine girip çıktım ama bunların içerisinde Alex Hirsch yoktu.

Hayranların bu iddiayı doğru zannetmemesi için bu bölümü yazma gereği hissettim.

Eğer "Ben ispatladım" diyorsanız yorumlara yazabilirsiniz-açıkçası ben de merak ediyorum.

Bu bölümle birlikte Alex Hirsch hakkında anlatılacak pek bir şey kalmadı gibi bu yüzden bu biyografiyi burada noktalayalım.

Bu arada Pines Ailesi olarak ilk defa Alex Hirsch'in kitabını yazdık,bir "Faller" tarafından yazılan ilk biyografi :)

Destek veren vermeyen herkese teşekkür ediyorum.

SON MU?

Esrarengiz Kasaba-Alex Hirsch[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin