Merhaba. Ben Dilek. 17 yaşındayım. Lise son sınıf öğrencisiyim. Kumral saçlarım,ela gözlerim ve güzel bir fiziğim var.
Babam Holdingimizin sahibi. Annemle beraber holding müdürü.
Anlayacağınız zenginim. Ama öyle o kadar da zengin değilim. Müstakil bir evimiz var. Dubleks. Bahçeli.
Bizim evin az ötesinde Ece'ler oturuyor. Ece'nin babası da bizim holdingte müdür yardımcısı. Annesi de başka bir holdingte çalışıyor. Ece de siyah saçlı,mavi gözlü güzel fizikli birisi.
Ece ile aynı koleje gidiyoruz.Aynı sınıftayız. Birbirimize her derdimizi,sıkıntımızı anlatırız. Özellikle de aşk sorunlarını.
Bizim sınıfa gelirsek sınıfımız kendini yakışıklı sanan erkekler ve kendini dünya güzeli sanan kızlarla dolu. Sınıftaki çoğu kişi popüler. Biz mi? Biz biraz popüleriz.
Kendime gelecek olursam normal bir liseli kızım. Hobilerim; kitap okumak,kahve içmek,Eceyle kafeye gitmek,müzik dinlemek,film izlemek ve bisiklet sürmek.
Ve ayrıca Futbol oynamak. Evet. Yanlış duymadınız. Ben bir kızım ve futbol oynuyorum. Ne yani kızlar futbol oynayamaz mı? Oynar tabi ki de. Hatta ben okul kız futbol takımındayım. Ece de öyle.
Korkularım; yok.
Çoğu kişi beni korkusuz Dilek olarak bilir. Çoğu kızın korktuğu şeylerden ben hiç korkmam.
Şu ana kadar sadece bir tane sevgilim oldu. Onunla da geçen yıl ayrıldık.
Ece'ye gelecek olursam, Ece'de normal bir kız. Hobileri; sinemaya gitmek,benimle beraber bisiklet sürmek,müzik dinlemek, beninke kafeye gitmek,kahve içmek.
Ece bir-iki şeyden korkar.
Mesela Sevdiklerini kaybetmekten. Bana sadece bunu söyledi. Diğer korkularını söylemiyor.
Ecenin bu zamana kadar bir sürü sevgilisi oldu. Hepsinden ayrıldı. Ben de onu teselli ettim her seferinde.
Şimdi ikimiz de sapız.
Benim hayatım böyle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adsız || Yarı texting
Teen FictionKorkularım; yok. Çoğu kişi beni korkusuz Dilek olarak bilir. Çoğu kızın korktuğu şeylerden ben hiç korkmam.