| 4 | za zrkadlom ❌

244 20 36
                                    

Tentoraz bolo hlasovanie takmer nerozhodne. O jeden hlas však vyhral "prompt", a tak to urobíme takto; tento týždeň prompt, ďalší týždeň téma a na koniec "iná grafika" :) môže byť?

 O jeden hlas však vyhral "prompt", a tak to urobíme takto; tento týždeň prompt, ďalší týždeň téma a na koniec "iná grafika" :) môže byť?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ZADANIE » Je jedna z tých teplých letných nocí, kedy za oknami zúri búrka. Človeku sa len ťažko spí, keď každú chvíľu izbu osvetlí blesk. Aj vás už pohlcujú mrákoty, keď vtom udrie blesk tak silný, až na chvíľu zablikajú vypnuté svetlá. Ticho. Búrka zmizla. Ale čo to? Vaša izba nezostane v úplnej tme, ale je osvetlená podivnou žiarou vychádzajúcou z vašeho veľkého zrkadla. Je to portál! Čo sa však nachádza za ním?

Máme tu menší prompt, ktorý môžete stvárniť podľa vlastného prevedenia. Je tu však pár pravidiel...

NÁZOV: je na vás
CITÁT: *povinný* je na vás
AUTOR: vaše + moje wattpad meno
PRAVIDLÁ:
- musí to byť vaša originálna práca vytvorená priamo do tejto súťaže
- na coveri musia byť dva prvky: portál a predovšetkým to, čo sa nachádza na druhej strane
- ak chcete pridať osobu, bolo by najlepšie, ak by vychádzajúca z portálu (nie je to však povinné)

DEADLINE: 17.07. - 18:00 hod
E-MAIL: lambent.tala@gmail.com (do predmetu dajte svoje WP @ )
POSLAŤ použité obrázky!! pár vetami opíšte kam postava cez portál vstúpila 😉

Ak sa chcete zúčastniť napíšete kam by ste najradšej cestovali zrkadlom :D a taggnite aspoň 3 ľudí, ktorí by mohli mať záujem zúčastniť sa! (je potreba aspoň 8 súťažiacich, aby sa delilo na 2 kategórie)

Tentoraz sa nehlasuje. Pre nasledujúcu súťaž bude "téma", keďže tak ste vyberali minulé kolo.

Keď mi vás e-mail príde odpíšem vám na váš komentár.

Ak máte nejaké otázky, pokojne sa pýtajte ✨

* * *

graphic contestsWhere stories live. Discover now