Acum 900 de secole canibali erau dusmani oamenilor.Legenda spune ca totul sa pornit de la un virus care te face sa iti doresti sa omori oameni.Acestia au disparut dabea dupa 30 de ani.Acum va las sa vedeti povestea.
-Meti!
-Ce vrei?-Nu va mai certati!
-Draga nu mai tipa la copii!Da....o familie nu prea unita faceti cunostinta cu familia wilion.
Mira-15 ani,sociala,nu are prieteni,lumea spune ca este ciudataStela sora mai mica a mirei-10 ani,gandirea ca unui om mare,timida,are 2 prieteni
Clara-Mama a doua fete,32 de ani,sociabila si amabila,ii place muzica clasica,Se cearta mereu cu fetele
Franch-Tatal a doua fete,33 de ani,sociabil,la munca era batjocorit,Mereu era tina a celor de a 9,intelept
-Fetelor plecam in Turcia,in 2 zile!
-Acolo au trait canibali tata?intreba stela
-Da acolo traiau.
-daca mai exista ?
-Stela canibali sunt niste corcituri,nu exista!Spune mira
-Nu mai vorbi daca nu te baga nimeni in seama!
-Eu ce vina am ca pui intrebari proaste!
-NU ESTE VINA MEA CA ESTI O CIUDATA!
-....Ma duc sa imi fac bagajul..iar tu stela ai incheiat-o cu mine.
Stela se simnti vinovata prea mult aceasta se inchise in camera ei si incepu sa planga.aceasta era sensibila cam mult,matusa ei a murit acum 1 luna.
Peste 2 zileFamila era in avion si isi faceau o idee cum ar arata Turcia,motivul pentru care a plecat este al Mirei aceasta vroia la un liceu eco nou si doar in Turica sunt de calitate.
-Mira,imi pare rau.
-Hai mira iart-!
-ma mai gandesc
Aceasta a luat-o pe mira in brate si a inceput sa isi verse o lacrima pe ea.
-off bine dar sa nu se mai repete
Avionul se prabuseste in pustietate.Din fericire era un camp ce face parte din Turcia.mai rau era ca un canibal a vazut oameni,acesta era diferit spunea el,el nu omora oameni...Canibalul ii lasa pe acestia la spital daca este vazut este luat pentru experimente.
-Repede 4 targe de urgenta aeriana,cu cletuse!
O asistenta vede tot,a vazut canibalul dar aceasta prefera sa nu spuna nimanui.
Stela era in stare grava in 6 zile trebuie sa se gaseasca un donator pentru o inima perfect sanatoasa.
Mira era in coma.
Tatal era cu 8 perfuzi de sange acesta risca hemoragie
Mama lor era in sala de operatie aceasta avea plamani afectati.
Mai pe seata asistenta se plimba pe strazi cu o lanterna canibali in trecut asa erau ademeniti in fata ei apare ceva,un om de culoare neagra,inalt si un colier dim dinti de oameni sau animale.
-Stai pe loc!
Cam asa reactona asistenta aceasta era uimita dar speriata se spuneau ca acestia au disparut.
-cum.....ce...cum!
-cucoana taci ca chemi pradatori,oricum unul este suficient
Vocea ise parea cunoscuta femei,in trecut fratele ei a fost luat pentru experimente sa vada cum a reusit omul de stinta sa aduca canibalismul.
Oameni de stinta au dat gresi acestia au creat un om lup.Acesta a reusit sa scape din cauza gresului amintirile au ramas salvate .dar pe sora sa nu a mai vazut-o de 6 ani
Asistenta a zis sa isi incerce norocul
-B-Bell?
Acesta a ramas incremenit cu o sageanta pe arc
-De unde?
-imi pare..cunoscuta vocea...ta.
-Yakio?!
-BELL
-surioara nu ai murit!
-niciodata!
Acestia sau luat in brate dar in spatele lor se afla un doctor.
-Tu esti omul lup!
-fugi...spune incet asistenta.
-nicaieri fara tine,acesta o ia pe asistenta in brate si dispare.
-De ce nu m-ai lasat?
-...urmai sa fii 981 ecxeploid
-Ce este aia?
-Sa fi chinuita si vanduta pentru experimente,daca supravietuiai facea aceasi chestie cu un barbat si trebuie sa va inmultiti,daca mureai trebuia sa ti-se exporteze organele.
-mersi...cred
VOUS LISEZ
lumina
Roman pour Adolescentso familie descopera un adevar crunt,o legenda ce lumea spune ca a disparut.