Kanibalizm jest to praktyka zjadania osobników własnego gatunku...
Zastanawiałeś się kiedyś jak smakuje ludzkie mięso?
Dlaczego ludzie zjadają się na wzajem?
Skąd się to wzięło?
Też się nad tym zastanawiałam...
Aż przeszłam do czynów...
Istnieje wiele wytłumaczeń na kanibalizm... z głodu, z powodów rytualnych... Ale mnie fascynuje zupełnie co innego...
Kanibalizm wśród nas morderców..
Nocą, gdy większość ludzi śpi, ja siadam przed komputer i szukam...
Proponuje Ci żebyś oddał swoje życie w moje ręce i dał się dobrowolnie zjeść...
Opisuje Ci w najdrobniejszych szczegółach każdy moment naszego spotkania.. " spotkamy się na mieście. Będziemy jak normalna para, która poszła na randkę. Wypijemy szampana i zjemy niezbyt sytą kolację. Kiedy zapadnie zmrok zaprowadzę cię do siebie. Przykuje cię do łóżka, zawiążę szmatkę na oczach. Będziesz czuł jak zdejmuje ci spodnie i przysysam się z całych sił. Będę delikatnie go przygryzać, ale nie do końca. Będę z tobą uprawiać seks na różne sposoby, a gdy już we mnie dojdziesz, wbiję ci nóż między żebra. Będziesz się wykrwawiać w momencie kiedy ja wyjmę wątrobę. Na twoich oczach usmaże ją i zjem kawałek po kawałeczku. Kiedy opadniesz już z sił wyrwę serce i je również ugotuję. Przetopię twój tłuszcz i zjem język. Będzie idealnie. Chodź. "
Szukam Ciebie..