Tickle Short 9

156 1 0
                                    

(Not a sequel to the previous shorts, just another I had on mind)

After King invented a clone of Papyrus he decided to run a test on Toriel. Due to how tall she is, he decided to try and shrink Toriel. However, he shrank her too small. Now, King, Ran, Sans, Asriel, and Chara were joking around and making fun of how short Toriel is all around her as she sat in the sand on the beach.

Chara: PFFFT!! HAHAHAHA *Looks around, pretending not to know where Toriel is*!Where's mom? I can't see her! I can't find her!

Asriel: Oh geez where's mom. Seems so small, you know I just can't seem to find her. Is she back here? *Looks behind him* Is she over here? *Looks to his right* Chara can you find her? How 'bout you guys?

King, Ran, and Sans: *Laugh so hard on the floor*

King: She's so small and short. She's even smaller than MK!

Ran: She so small and tiny! Even Sans is taller than her!

Sans: *Holding in his laughter* I'm sorry Tori, but yeah you are kind of small. Awww, you kind of cute, but you're so smahall.

King: Sans! Stop being cute!

Toriel: Hfm! You guys are so mean to me. Hfm, just because I'm a little bit smaller than you.

King: *Starts taking it too far* Aww what's wrong Tori? You gonna cry after how short you ahahahahare!! Hahhaha!!!

Ran: Yeah you're so short, what you gonna do about it!

Toriel then grew taller than all of them and wrapped them up with firey whips and tickled them with firey feathers.

Toriel: Tori the Tickler will destroy you all!! How dare you consider me small!!

Asriel: GEAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!!

Chara: Hehehehe!! Ok!! Hahahahaha!! Mom! Ahhahahas yohohoohohohour chihihihihild!! Hahaha! Ihihihiih wohohohould thohohohoroughly lihihihihike tohohohooho ahahahapologihohihize!!! Pleahahahahase!!!! Mehehehehehe!!! Ahahahhaand Ihihihihihiim vehehehehery, vehehehery sahahaharry!!

Ran: *Being tickled everywhere* HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA YEAHAHAHAHAH TOHOOHOHOHOHORIEL!!! HAHAHAHAHAHA IHIHIHIHI CAHAHAHHAAHAHAHANT BREAHAHAHAHAHAHATH!!! OHOHOHOHOVER HEHEHEHERE!!! IHIHIHIM SHAHAHAHAHAHRRY TOHOHOHORIEL!! IHIHIHIHI WAHAHAS JUHUHUHUST JOHOHOHOKING AHAHAROUND!!!

King: *Having his spine, feet, ribs, and underarms tickled* HAHAHAHAHAHH TAHHHAHAHAHHAHHAT IHIHIHIHIA RIHIHIHIHIGHT!!!! IHIHIHIHIT WAHAHAHAHAS A JOHOHOHOKE!!! TOHOHOHORI!!! HHAHAHAHAHHA W-WEHEHEHEHE WEHEHEHEHRE JUHUHUHUST- BAAAAAH!! JOHOHOHOHOKING!!! IHIHIHIHIM SAHAHAHAHHAHAHARRY I MAHAHAHAHADE FIHUHUHUHUHUHUHUHUN OHOHOHOHF YOHOHOHU!!! IHIHIHIT WOHOHOHOHONT EHEHEHEVER HAHAHAHAPPEN AGAHAHAHAIN!!!! PLEAHAHAHAHAHAHSE!!! IHIHIHIHIM STAHAHAHAHAHARTING TOHOHOHOHOHO LOHOHOHOHOSE COHOHOHOHOHONCIPUSNEHEHEHEHEHEHEHEHEHESS!!!!!!

Sans: *Being tickled on his Spine, ribs, neck, and "belly"* HAHAHAHAH IHIHIHIHIM SAHAHHAHARRY TOHOHOHORI!!!!!!! PLEAHAHAHAHASE!!!!! IHIHIHIHIHIM SAHAHAHAHARRY!!! PLEAHAHAHASE STAHAHHAHAP!! PLEAHAHAHASE STAHAHHAHAP!! IHIHIHIHIHIM SOHOHOHOHO SAHAHAHAHARRY!!! IHIHIHIHIHIM SOHOHOHOHO SAHAHAHAHARRY!!! *Starting to cry a little*

King: STAAHAHHAHAHAP!! CRYING SAHAHAHAHANS!!! IHIHIHIHIHIF WEHEHEHEHE DIHIHIHIIHIE!!! WEHEHEHEH DIE WIHIHIHITH DIGNIHIHIHITY!!!

Ran: YEAHAHHAHAHAHAH SAHAHAHAHANS!!! KEHEHEHEHEHEP CRHIHIHIHIHIHYING!!! TOHOHOHOHORIEL LIHIHIHIHIKES YOHOHOOHOU THEHEHEH BEHEHEHEHST!!! MAHAHAHAHAHAHAYBE SHEHEHEHEHELL LEHEHEHEHET UHUHUHUHUHUHUS GOHOHOHOHO!!!!

Sans: OHOHOHOHOK!!! PLEAHAHAHAHASE TOHOHOHOHORIEL!!! IHIHIHIHIM SOHOHOHOHOH SAHAHAHAHRRY!!! IHIHIHIHIM SOHOHOHO SAHAHAHARRY!!! IHIHIHIHILL NEHEHEHEHEVER DOHOHOHOHOHO IHIHIHIHIT AAHAHAHGAHAHAHAIN!!! IHIHIHIHIHIM SAHAHAHAHAHRRY IHIHIHIHI LAHAHAHAUGHED!!! I CAHAHAHAHAHHAAHME TOHOHOHOHO PEEHEHEHEHEHEHER PREHEHEHEHEHESSURE!!! IHIHIHIHIHILL NEHEHEHEVER COHOHOHOHOHOME TO PEHEHEHEHEHEHEHER PREEHEHEHEHHEEHHRHRSSURE AGAHAHAHHAHAIN!!! KIHIHIHIHING TOHOHOOHLD MEHEHEHEH TOHOHOHO LAHAHAHAHHAHAUGH!!!

Toriel then stopped tickling Sans and focused on King.

King: SAHAHAHHAAHAHAHANS!!! HAHAAHAHAHAHAHAHAH YOHOHOHOHOHOHOURE NOHOHOHOHOT EXAHAHAHAHHACTLU HEHEHEHELPING MIHIHIHIHIHY CAHAHAHAHAHASE OHOHOHOHOVER HEHEHEHEHERRE!!!!!! PLEAHAHAHAHAHASE DOHOHOHOHOHONT BLAHAHHHHAHHHAME THIHIHIHIHIS AHAHAHA ALL OHOHOHON MEHEHEHEHEHE TOHOHOHOHORIEL!! IHIHIHIHIM SOHOHOHO SAHAHAHAHRRY!!!!! TORI IHIHIHIHIHIM SOHOHOHOHO SAHAHAHAHARRY!!!! PLEAHAHAHAHAHAHASE!!! PLEAHAHAHAHAHASE!!! IHIHIHIHI BEHEHEHEG OHOHOHOF YOHOHOHOHOU FOHOHOHORGIHIHIHIVE MEHEHEHEHEHE!!!

Chara: *Now having her feet being tickled* THAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAH THHAHAHAHAHAT IHIHIHIS RIHIHIHIGHT!!! IHIHIHIHT WAHAAHHAAHAS AHAHAHALL KIHIHIHING'S IHIHIHIDEA!!! PLEAHAHAAHAHASE STAGAHHAHAHAHP!!!

Toriel: *Stops tickling Chara and focuses on King again*

Ran: YEAHAHAHAHAHAH TOHOHOHORIEL!! IHIHIHIHIHIT WAHAHAHAS ALL KIHIHIHIHING'S IDEA!!! IHIHIHIHIT WAHHHAS DEHEHEHFINETLY KIHIHIHING'S IDEA!!! RIHIHIHIHIHIGHR SAHAHAHAHANS?!!!

Sans: Y-yeah!!

Ran: RIHIHIHIGHT CHAHAHAHAHARA?!!!

Chara: Yeah, s-so, j-just t-tickle him.

Toriel: *Stops tickling Ran and primarily tickles King*

King: GUHUHUHUHUHUHUHUHUHUYS!!! PLEAHAHAHAHAHSE STAHAHAHAHAHHAHAHAP SAHAHAHAHYING IHIHIHIT WAHAHAHAHAS MIHIHIHIHY IHIHIHIDEA!!! I-IHIHIHIT WAHAHAHAS UHUHUHUH!!! AHAHAHAHALL OHOHOHOFF OHOOHOHOHOUR IHIHIHIDEA!!! RIHIHIHIGHT AZZY?!!! TIHIHIHIHIGHT AZZY?!!! 

Asriel: NOHOHOHOHOHOHOPE!!

Toriel: *Stops tickling Asriel and well, you know*

King: Y-YOHOHOHOHU KNOHOHOHOHOW WHAHAHAHAHAT!!! IHIHIHIHIHIM GOHOHOHOHOHOHONNA DIHIHIHIE?!!! AHAHAHAHAHAHARENT IHIHIIHIHIHIHIHI?!!!! WEHEHEHEHHELL UHHUHUHUHUH!!! IHIHIHIHITS BEHEHEHEHEEN NIHIHIHIHICE KNOHOHOHOHOOHOHOWING ALL OHOHOHOF YOHOHOHOU!!! AHAHAHAND IHIHIHIHIM REAHAHAHAHLLY SAHAHAHAHAHARRY TORIEL!!!! YOHOHOHOUR MIHIHIHY FRIEHEHEHEHEND AHAHAHHAAHND IHIHIHIHI APOHOHOHOHOLOGIZE!!! AND UHUHUHUHUHUH!!!! YOHOHOHOHOHURE NOHOHOHOHOT LIHIHIHISTENIHIHIHING TOHOHOHO A WOHOHOHOHOHOHORD IHIHIHIHIM SAHAHAHAHAYING!!!!!  IHIHIHIHIHIM GOHOHOHONNA DIHIHIHIHIE!!! IHIHIHIHIT WAHAHAHAS NIHIHIHIHCE KNOHOHOHOWING YOHOHOHOU GUHUHUHU-

Then King loss consciousnesses. Toriel left with Asriel and Chara. Sans and Ran waited until King regained consciousness and then King woke up to find a clone Papyrus running towards them.

To be continued... (kinda)

Frisk: *Observing* Oh these five. One day you'll learn. Don't mess with Toriel, because... she'll tickle ya! She'll tickle ya reaaal easy too. He, he. He, he. Oh god, she's coming for me now. I'm sorry mom!! PLEASE DONT TICKLE ME!!! I WAS JUST WATCHING!!!!

(This was technically a prequel to the other short where Spinel falls in love with King)

Word Count: 756

UT/DR Season 4 Tickle TimelineWhere stories live. Discover now