συζήταγαμε για διαφορες μαλακιες μέχρι που χτύπησε το κουδούνι για να φύγουμε εγώ έφυγα με τον Χάρρυ φτάσαμε σπιτια μας και εγώ πήγα στο δικο μου μάζεψα γιατί θα έρθει ο Άλεξ με τον κολλητό μου που έχω να τον δω 4 χρόνια...μετα απο λίγο άκουσα το κουδούνι )
Ε:Κωνσταντίνεεεεεε....(Είπα και τον αγκάλιασα σφιχτά και απέξω πέρναγε ο Νίκολας και ήρθε και αυτός κάθησαμε και μίλησαμε και έβγαλα φωτογράφια με τον Κωνσταντίνο και την έβαλα στορρυ :Μετα απο 4 χρόνια συναντήσει κορυφής 🔥❤....τα παιδιά έφυγαν και εγώ έμεινα με τον Νίκολας πήγα τρέχοντας και έπεσα πάνω του )
Ε:Αγάπη μου, μωρό μου, ζωή μου
Ν:Ωχ τι θέλεις μικρό μου
Ε:Θα πας να μου πάρεις σοκολάτα ?
Ν:Ναι (Του έδωσα λεφτά και έφυγε...μετα απο λίγο ακούω το κουδούνι πάω ανοίγω μου έδωσε την σοκολάτα και ήρθε μέσα και έκατσε στον καναπέ και πάω και εγώ δίπλα του κόβω ενα κομμάτι και το βάζω στο στόμα του και το περνώ και το βάζω γρήγορα στο δικο μου )
Ν:Καλά μικρή θα σε φτιαξω εγώ(ξανά κόβω ένα κομμάτι και το πήρε μέσα απο το στόμα μου πήγα να βάλω και εγώ ενα κομμάτι στο στόμα μου και το πηρε και το έβαλε στο χαρτί και με φίλησε)
Ν:Τιιι
Ε:Τίποτα (είπα και πήγα πανω για να διαβάσω και ξέρω πως τον τσαντιζη Αυτό....μετα απο λιγο ήρθε πανω και αυτό με γύρισε )
Ν:Στο έχω ξανά πει πως αυτό δεν θα το κανείς
Ε:Ρε Νίκολας ασε με να διαβάσω (είπα και κάθησε στο κρεβάτι )
Ν:Καλά θα σου πω εγώ μετά (είπε και ξεκίνησα να διαβάζω...μετα απο 2 ώρες τελείωσα και ο Νίκολας είχε κοιμηθεί και πήγα και ξάπλωσα και εγώ....ξύπνησα μετα απο 3 ώρες και η ωρα ήταν 9 το βράδυ κοίταξα δίπλα μου και ο Νίκολας κοιμόταν τον φίλησα στο μάγουλο στο στόμα )
Ε:Ξυπνά μωρό μου
Ν:Μμμ
Ε:Ετσι κάνουν η αγελάδες (με γύρισε και ηταν αυτός απο πανω μου )
Ν:Είμαι εγώ αγελάδα
Ε:Ναιιι
Ν:Καλά τοτε φεύγω
Ε:Εντάξει (είπα και γύρισα πλευρά ήρθε ο Νίκολας και με πείρε αγκαλιά και ξεκίνησε να με γαργαλαει)Νίκολας σταματά
Ν:Οχι..θα πεις οτι ο Νίκολας είναι θεός και τον αγαπώ πολύ
Ε:Ο Νίκολας είναι μαλάκας και δεν τον αγαπώ
Ν:Εσύ το ζήτησες
Ε:οχιιι..ο Νίκολας είναι θεός και τον αγαπώ πολύ (πέρασαν η μηνες και τωρα έχουμε καλοκαίρι με τον Νίκολας τα πάμε τέλεια και τώρα είμαστε στην παραλία με τα παιδιά )
Ε:Εγώ πάω να μπω θα έρθει κανεις
Χ:Εγώ
Κ:Εγώ
Ε:Εντάξει πάμε (έβγαλα τα ρούχα μου κια ο Κωσταντίνος σφύριξε)
Κ:Τι ωραίο μαγιό είναι αυτό (γύρισε ο Νίκολας και μόλις το είδε γουρλοσε τα μάτια του )
Ν:Ερχομαι και εγώ μαζί σας (είπε και ήρθε δίπλα πήγαμε μέσα στην θάλασσα τα αγόρια πήγα νε ποιο βαθιά απο εμένα και ήρθε ενα αγόρι και μου μίλησε )
Α:Γεια σου όμορφη
Ε:Γεια
Α:Τι κανεις
Ε:Καλα εσυ
Α:Καλά είμαι
Ε:Χαίρομαι
Α:Και εγώ .....πως σε λένε
Ε:Μαριάννα εσένα
Α:Toni
Ε:Χάρηκα
Α:Και εγώ (ωχ..έρχεται ο Νίκολας τρίτος παγκόσμιος θα γίνει )
Ν:Αγάπη μου ποιος είναι αυτός
Ε:Ο Toni
N:Και τι θέλει εδώ
Ε:Ηρθε να μου μιλήσει
Ν:Γιατί ;
Ε:Τι γιατί ρε Νίκολας
Ν:Γιατί να έρθει να σου μιλήσει
Ε:Toni φύγε και θα σου στείλω μύνημα (έφυγε ο Toni....έφυγα και εγώ για να μην τσακωθούμε και ήρθε και αυτός απο πίσω μου έφτασα σπίτι μου και μπήκα μέσα και μπήκε και αυτός με έπιασε απο την μέση και με πήγε στο κρεβάτι μου και ανέβηκε απο πανω μου και με φίλησε και κατέβηκε προς τον λαιμό μου μου άφησε πολλά σημάδια :
YOU ARE READING
Η ζωή μιας 16 χρονης και ενός 19χρονου
FantasyΝ:Είσαι δικιά μου εντάξει Μ:Δεν είμαι κανενός το κατάλαβες (και εκεί ο Νίκολας την φίλησε ❤)