Κατέβηκαμε κάτω και είπαμε να δούμε ταινία βαλαμε το Incidious 3 εγώ δεν είδα καθόλου γιατί φοβόμουν μόλκις τελείωσε τα παιδιά έφυγαν και έμεινα μονη μου με τον Άρη ήρθε και με φίλησε με έβαλε πανω του και τα χέρια στην μέση και εγώ στον λαιμό του εγώ σταμάτησα το φίλη και πήγα στον λαιμό του και του έκανα πολλά σημάδια :

Ξαπλωσαμε στο κρεβάτι μου και κοιμήθηκα με....το πρωί με ξύπνησε ο μικρός γιατί ήθελε να παει στην Κωνσταντίνα.....τον έντυσα και τον πήγα μας άνοιξε ο Νίκολας και ήρθε και η Κωνσταντίνα )
Κ:Μαλιαννα να ελθω σπίτι θου
Ε:έλα μικρή
Μ,κ:Ναιιιι
Ε:Ελα πάμε...μικρέ σε περιμένει ο Άρης δίπλα
Ν:Εσύ δεν φεύγεις (λέει και με πιάνει απο τον καρπό )
Ε:Ναι θα φύγω γιατί με περιμένει το αγόρι μου
Ν:Αστο να σε περιμένει για πολύ ακόμα....γιατί οτι είναι δικό μου δεν τον δίνω σε κανέναν
Ε:Νίκολας δεν είμαι δικιά σου πλεον εχθες χωρίσαμε
Ν:Εγώ δεν είπα κάτι τέτοιο εσύ το είπες
Ε:Πωω Κάλα...φευγω(είπα και πήρα το χερι μου και έφυγα άλλα με ξανά έπιασε και με έβαλε στο σπίτι του μέσα και είπε στα μικρά να πάνε δίπλα με έπιασε απο την μέση και με φίλησε εγώ το έσπρωξα άκουσα με κουδούνι και πήγε και άνοιξε ο Άρης μπήκε μέσα και του έδωσε μπουνιά συνέχιζαν να παίζουν ξύλο )
Ε:Σταματήστε τωραααα (φώναξα και ένιωσα να παραπαταω και όλα μαύρα δεν θυμάμαι τίποτα....μετά άνοιξα τα ματια μου και είδα τον Νίκολας απο πανω μου )
Ν:Είσαι Κάλα
Ε:Ναι...ο Άρης που είναι
Ν:έφυγε και είπε οτι χωρίζεται
Ε:Εσύ φταις (είπα και ξεκίνησα να κλαίω και ο Νίκολας με πήρε αγκαλιά )
Ν:Να σου πω κάτι;..ξέρω θα σου φανεί περίεργο...αλλά σε αγαπώ
Ε:Χαχα...και εγώ σε αγαπώ Νίκολας...μόλις σου είπα θέλω να χωρίσουμε είπα στον εαυτό μου την μεγαλύτερη βλακεία (Το έπιασα απο την μπλούζα και τον φίλησα αυτός με σήκωσε στην αγκαλιά του και με πήγε στο κρεβάτι του και μπορείτε να φαναστηται τι έγινε...κάναμε μπάνιο μαζί και ντύθηκαμε έβαλα μια φόρμα του και μια φουτερ του και πήγαμε δίπλα τα μικρά κοιμόντουσαν στος καναπέδες πήρα τον Μάριο και ο Νίκολας την Κωνσταντίνα και τα πήγε στο κρεβάτι του μικρού...εμείς πήγαμε στο δωμάτιο μου και έφτιαξα ξανά την ημερομηνία με τον Νίκολας που ήταν 02-02-2020 💍❤...και πεσαμε για ύπνο το πρωί με ξύπνησε ο μικρός γιατί πιναγαν )
Ε:Μαριε τι θες στης 7:00 το πρωί ?
Μ:Πεινάω
Ε:πήγε νε κάτω και βάλε δημητριακά και φάε με την Κωνσταντίνα
Μ:Δεν μπολω
Ε:Αμάν ρε μαριε 5 χρόνον παιδί και δεν μπορείς να βάλεις μονο σου να φας (είπα και έβαλε τα κλάματα )έλα εδώ ρε χαζό...κοιμάται ο Νίκολας κάνε ησυχία....σε αγαπώ ρε μικρούλη μου
Μ:Και εγώ σε αγαπώ μαλιαννα μου (Σηκώθηκα τους έβαλα να φάνε και πήγα πανω ξύπνησα τον Νίκολας και πήραμε τα μικρά και τα πήγαμε στην κούνιες...κατσαμε πολύ ωρα και μετα πήγαμε να ετοιμαστούμε να πάμε στην θαλασσα...αφού φτάσαμε στην παραλία πήγαμε να βουτήξουμε και εγώ έμπαινα σιγά σιγά Και τα μικρά με τον Νίκολας ήρθαν και με εβρεξαν και τελικά μπήκα μετά απο κάνα τέταρτο φύγαμε και πήγαμε σπίτια μας...πήγα έκανα Μπάνιο τελείωσα ντύθηκα και έκανα και τον μικρό...μετα απο λίγο ήρθαν Νίκολας και η Κωνσταντίνα πήγα έβαλα γαριδάκια και πατατακια σε μπολ και βαλαμε να δουμε ταινία και βαλαμε το Μινιόν 2 στην μέση της ταινίας τα μικρά κοιμήθηκαν εγώ με τον Νίκολας πήγαμε πανω μπορείτε να φαντάστητε τι έγινε...μπήκαμε κάναμε μπάνιο ντύθηκαμε γιατί θα βγαιναμε για ποτό με τα παιδιά....ήρθαν όλοι σπιτι μου και φύγαμε...αφού φτάσαμε πήγαμε ατο τραπέζι μας...η ωρα είχε παει 4:00 και εγώ χόρευα με τα κορίτσια ενα τσιφτετέλι και ήρθε ο Νίκολας και με πήρε)
Ν:Φεύγουμε
Ε:Γιατί ;
Ν:Δεν βλέπεις πως σε κοιτάνε τα αγόρια διπλά
Ε:Εσενα αγαπώ Νίκολας κανέναν άλλον
Ν:Και εγώ εσένα αγαπώ (Το έπιασα απο το κεφάλι και τον φίλησα σταμάτησα το φιλί και πήγαμε στα παιδιά και είπαμε οτι φεύγουμε....φτάσαμε σπίτι και πήγα ξεβάφτηκα και έβαλα μπυτζαμες και έπεσα για ύπνο και ήρθε και ο Νίκολας σηκώθηκα και κρυωνα έβαλα θερμόμετρο και είχα 38,9 Εβαλα ενα στορρυ:
Γεια σας ξέρω πως όλο αυτόν τον καιρό δεν έβαλα κεφάλαιο αλλά έχουν γίνει πολλά... φιλάκια
~Μαριαννα~♥️❤️
DU LIEST GERADE
Η ζωή μιας 16 χρονης και ενός 19χρονου
FantasyΝ:Είσαι δικιά μου εντάξει Μ:Δεν είμαι κανενός το κατάλαβες (και εκεί ο Νίκολας την φίλησε ❤)