A történet körülbelül egy hete kezdődött, mikor Kristóf nevű barátommal megbeszéltük egyik este, hogy másnap reggel elmegyünk ketten kutyátsétáltatni.
A megbeszélt reggelen nyugodtan készülődtem a sétára, megreggeliztem és már indultam is a megbeszélt helyre, a közeli játszótérre.
Mikor ő is megérkezett úgy döntöttünk, hogy elkezdünk csavarogni a környező utcákban.
Egyik sarkon Bill ( Kristóf kutyája) megugatott egy 60 körüli nőt. Mi természetesen elnézést kértünk a nőtől, és már indultunk volna tovább, mikor a nő elkezdett minket bombázni mindenféle felesleges kérdéssel:
-Mennyi idős a kutya?
-Mennyi ideje sétálgattok az utcákban?
-Hányadikos vagy?
-Hogy hívják a testvéred?
Mi pedig Kristóffal megpróbáltunk mindegyikre választ adni. Aztán, amikor elhangzott az utolsó kérdés rögtön rávágtuk, hogy nem vagyunk testévek. Ezek után a nő megkérdezte, hogy akkor ti jártok?!? Erre megint csak nemmel válaszoltunk, és elköszöntük.
Továbbindultunk.
Pár utcával arrébb úgy éreztük, mintha valaki figyelne minket, ezért hátrafordultunk. Azt láttuk, hogy szépen komótosan követ minket a néni. Nagyon megijedtünk, mert a beszélgetés közben sem tűnt túl szimpatikusnak és mellesleg a külseje is nagyon taszító volt.
Ekkor elkezdtünk őrülten rohanni, amerre csak lehetett. Szerencsére pár utcával lejjebb már nyomát sem láttuk a nőnek.
ℍ𝕒𝕝𝕚
𝚁𝚎𝚖𝚎́𝚕𝚎𝚖 𝚝𝚎𝚝𝚜𝚣𝚎𝚝𝚝 𝚊 𝚛𝚎́𝚜𝚣, 𝚝𝚞𝚍𝚘𝚖 𝚗𝚊𝚐𝚢𝚘𝚗 𝚛𝚘̈𝚟𝚒𝚍 𝚕𝚎𝚝𝚝, 𝚍𝚎 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚟𝚘𝚕𝚝 𝚎𝚐𝚢 𝚗𝚊𝚐𝚢𝚘𝚗 𝚎́𝚛𝚍𝚎𝚔𝚎𝚜 𝚎𝚜𝚎𝚝, 𝚎́𝚜 𝚔𝚒𝚜𝚎𝚋𝚋 𝚝𝚛𝚊𝚞𝚖𝚊́𝚝 𝚎́𝚕𝚝𝚎𝚖 𝚊́𝚝 𝚖𝚒𝚊𝚝𝚝𝚊.
𝙰 𝚔𝚘̈𝚟𝚒 𝚛𝚎́𝚜𝚣𝚝 𝚓𝚘̈𝚟𝚘̋𝚑𝚎́𝚝 𝚟𝚊𝚜𝚊́𝚛𝚗𝚊𝚙 𝚝𝚎𝚛𝚟𝚎𝚣𝚎𝚖 𝚔𝚒𝚛𝚊𝚔𝚗𝚒✨
YOU ARE READING
𝙸𝚍𝚎𝚐𝚎𝚗 𝚊𝚣 𝚞𝚝𝚌𝚊́𝚔𝚋𝚊𝚗
Mystery / ThrillerA könyv egy igaz történeten alapul ami velem és egy barátommal történt meg. A részeket hetentete tervezem kirakni. -Greta-