~ 𝟸. 𝚛𝚎́𝚜𝚣 ~

30 3 0
                                    

Ekkor elkezdtünk őrülten rohanni, amerre csak lehetett. Szerencsére pár utcával lejjebb már nyomát sem láttuk a nőnek.

Mikor megnyugodtunk, úgy döntöttünk, hogy hazamegyünk és elfelejtjük az esetet.

Egy 4-5 napig nem is történt semmi furcsa, nem is nagyon láttuk a nőt. (Őszintén amúgy nem is foglalkoztunk vele.)

Aztán egy pár napja, mikor elmentem görkorcsolyázni, az egyik sarkon csak úgy rám köszönt a néni. Nagyon megijedtem és elkezdtem hazafelé venni az irányt. Az eset után rögtön felhívtam Kristófot, hogy mi történt, és megbeszéltük, hogy a játszótéren találkozunk 10 perc múlva.

Kiértünk a játszóra, és elindultunk arrafele amerre az előbb a nőt láttam. A nő természetesen nem volt ott, ezért ismét elkezdtünk sétálgatni az utcákban és beszélgetni.

Egyik ház udvarán láttunk egy nagyon ijesztő kerti törpét, aminek feketék voltak a szemei, és egy bokor mögött állt. Egyik kezével pontosan a vele szemben lévő házra mutatott, a másikkal a bokorba kapaszkodott. Kristóffal mi ezt nem vettük komolyan mert úgy ítéltük meg, hogy biztos csak valaki ezzel szórakozik. Egy pár percig még figyeltük a törpét  aztán továbbindultunk.

Út közben még kettő kerti törpét találtunk, akik hasonló módon voltak elhelyezve mint az első.
Nem foglalkoztunk ezekkel sem.
Ezek után szépen hazabattyogtunk.

   ℍ𝕒𝕝𝕚
𝙰 𝚔𝚘̈vi 𝚛𝚎́𝚜𝚣 𝚔𝚎𝚍𝚍𝚎𝚗 𝚓𝚘̈𝚗!✨

𝙸𝚍𝚎𝚐𝚎𝚗 𝚊𝚣 𝚞𝚝𝚌𝚊́𝚔𝚋𝚊𝚗Where stories live. Discover now