Greške

26 0 0
                                    

Ponekad vas greške iz prošlosti proganjaju, ponekad vas posjete usred noći i ne daju vam mira, a ponekad vas samo zacimaju i ništa se ne dogodi. Bitno je da izgladite sve stvari iz prošlosti kako vam ne bi remetile sadašnjost i budućnost.

Neki bi rekli da je moja greška bila on, no ja ne bi jer ipak kako kažu, sve se dogodi s razlogom a on je bio razlog moje sreće, tuge, ljubavi i bola. Razlog mojeg osmijeha koji bih imala na licu tijekom cijelog dana.

Ponekad pomislim, pa možda nam nije bilo suđeno, možda smo se trebali samo malo više držati jedno uz drugo, možda smo se trebali malo više voljeti..

Ali opet, ne vjerujem u sudbinu, ne vjerujem da ako ste nekom suđeni da će se dogoditi milijun stvari samo da se spojite jer ste ipak vi bitni a ne neka tamo riječ koju mnogi krive za brojne rastanke. Sam si kovač svoje sreće i utječeš na nju.

Ponekad pomislim da si bio prava osoba za mene, baš kao ono kako neki kažu 'prava osoba ali krivo vrijeme'. Zvuči k'o glupost ali jednostavno mislim da smo premladi da bi smo održali to nešto što smo imali, mislim da još nismo dovoljno odrasli da bi tako i funkcionirali.

Šteta, ali znaj da iako ovo nikada nećeš pročitati, značiš mi i dalje. Učinio si me sretnom jedan period moga života i to nikada neću zaboraviti. 

Napravili smo mnogo grešaka, no ipak ostali zajedno i dan danas mi nije jasno zašto smo se odjednom odvojili, svatko je otišao na svoju stranu eto... Netko bi rekao 'ma nije vam bilo suđeno' no ne vjerujem u sudbinu tako da ne vjerujem ni u to.

Samo onWhere stories live. Discover now