Hij

11.9K 11 4
                                    

Haar onschuldige ogen kijken me vragend aan. Ik grijns voldaan naar haar en gooi haar op haar rug op het bed. Ze slaakt een klein gilletje. Haar polsen bind ik vast aan de achterkant van het bed. Ik zie de geilheid in haar ogen en in haar slip. Haar bh maak ik behendig los. Ik kijk nog even trots naar haar prachtige borsten. Helemaal van mij. Dan sabbel ik rustig op haar linkertepel en knijp zacht in de ander. Ze kreunt zacht. Ik laat natte kussen achter terwijl ik naar haar natste gedeelte ga. Maar niet voordat ik haar even plaag. Na een kus op haar venusheuvel te hebben gezet, knijp ik nog even in haar tepels. Haar slip gaat uit en ik roer mijn wijsvinger door haar vagina, de sappen lik ik sensueel van mijn vinger af. Hmm, heerlijk. Rustig zoek ik haar clit met mijn tong. Ze hapt naar adem. Gevonden. Zacht sabbel ik op haar clitoris. Ze begint zwaarder te ademen. Ik verhoog langzaam het tempo. Ze kronkelt, het genot wordt haar teveel. Ik moet haar goed bij haar billen vasthouden om door te kunnen gaan met beffen. Niet dat ik dat erg vind. Haar kreunen worden steeds harder. Ik blijf doorsabbelen, weer ietsjes harder. Na nog geen minuut komt er een golf geil mijn mond binnen. Ze schokt en kreunt mijn naam. Ik maak haar polsen los en ga achter haar liggen in lepelpositie. Zo vallen we uitgeput, maar voldaan in slaap.

Zeer GeilWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu