Hij

6.9K 6 0
                                    

Het is erg heet dus hij en zij zoeken verkoeling door het water op te gaan. Als hij bij de zeilboot aankomt en haar ziet krijgt hij het echter nog warmer. Ze draagt een niet veel bedekkend bikinitopje en een rokje. Het topje heeft duidelijk moeite met het dragen van het gewicht van haar volle borsten. Hij heeft nu al spijt van de zwembroek die hij draagt, er is een goede bobbel zichtbaar. Gelukkig is het haar nog niet opgevallen. Eenmaal het water op is zijn stijve nog niet minder geworden. Elke keer dat zij opstaat komt er een zuchtje wind dat haar rokje omhoog laat gaan. Het feit dat ze daaronder een stringbikinibroekje draagt maakt hem alleen maar nog stijver. Na een gijp zitten ze beide aan de lage kant. Zij zit wel heel dicht bij hem. Hij kan haar heerlijke geurtje ruiken en voelt haar zachte haren hem kietelen bij elke windvlaag. Ze stelt voor om voor anker te gaan en te gaan zwemmen. Als ze haar rokje uittrekt heeft hij moeite om zijn ogen ervan af te houden. Ze duikt galant het water in, hij springt er ook in. Ze glimlacht mysterieus en komt dichter naar hem toe, tot er nog maar enkele centimeters tussen hen in zitten. Zijn blik schiet van haar ogen naar haar volle lippen en weer terug. Voor hij het weet zitten haar volle lippen op de zijne. Na een tijdje verdiept zij de kus en verbreekt dan het contact tussen hun lippen. "Zullen we dit op de boot afmaken?", vraagt ze. Zonder na te denken klimt hij gauw op de boot en helpt haar er ook in. Hun lippen worden opnieuw als magneten naar elkaar toegetrokken. Handen zijn overal. Hij duwt haar zacht tegen de houten grond van de boot en kust haar in haar nek. Haar bikinitopje maakt hij snel los. Hij zuigt aan haar harde tepels en trekt vervolgens haar string uit. Zijn hoofd hangt boven haar kut en hij geeft enkele kussen op het gebied rond haar clit. Zacht sabbelt hij dan op haar clitoris. Ze kreunt zacht, vraagt om meer. Hij blijft rustig doorsabbelen, het drijft haar tot waanzin. Ze smeekt hem haar te nemen. Hij begint iets harder te sabbelen, haar smeekbedes worden steeds onverstaanbaarder. Een vinger verdwijnt in haar kut, terwijl zijn tong niet stopt. Ze begint harder te kreunen. Een tweede vinger volgt. Ze trilt nu en mompelt zijn naam. Dan voelt hij de energie van haar kutje door zijn mond gaan. Ze slaakt een gilletje. Zijn doel is bereikt. Hij laat haar even op adem komen.

Zeer GeilWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu